Ha a Gamekapocs rendszeres olvasója vagy, akkor valószínűleg időd nagy részét nem a FarmVille-lel töltöd. Ez azt jelenti, hogy egy FPS-játék számodra nem valami nagy, megfejthetetlen rejtély, éppen ezért nem is gondoltad azt, hogy a Resistance 2 kissé összetett, más hasonló anyagoktól eltérő fegyverrendszerének használata felérne egy agyműtéttel. Viszont úgy néz ki, sokan másoknak viszont igen.
"Minden fegyverünknek van elsődleges és másodlagos tüzelési módja, és a Resistance 2 tesztelése közben rájöttünk, hogy az emberek kétfelé oszlanak: akik szeretik a Resistance-t és akik nem. S rájöttünk. hogy ez főként attól függött, hogy az emberek megértették-e a fegyverrendszer működését, vagy nem" - mondta az Insomniac pályadesignere, Drew Murray.
Éppen ezért a Resistance 3 pályáinak felépítését úgy tervezték, hogy a játékosok szépen lassan megtanulják a rendszer működését, s azt teljesen képesek legyenek kihasználni. A belsős tesztek során aztán rájöttek, hogy sikerrel jártak: szinte mindenki képes volt kihasználni a fegyverekben rejlő összes lehetőséget.
Úgy tűnik, az Insomniac elkövetett egy nagy hibát a Resistance 2-ben: a fegyverrendszer túl összetettre sikerült, ezért sokan nem értették, így sokan nem igazán szerették a játékot. A fejlesztők szerint azonban most úgy lőtték be a rendszert, hogy még az egysejtűek is szépen, lassan megtanulják.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.