A 2K kiadta az XCOM első fejlesztői eszmecseréjét, mely egy roppant fontos kérdést válaszol meg: mi is az az XCOM? A sorozat újraélesztéshez a készítők új lendületet vettek, ugyanakkor szeretnék megtartani az eredeti játék különlegességeit. Nehéz lesz elképzelni FPS-ként, de nem lehetetlen.
Hogy lesz egy körökre osztott taktikai stratégiából shooter? Jonathan Pelling vezető designer szerint minden az eredeti történeten múlik, míg korábban érzések nélküli katonákat irányíthattunk fentről, most megtapasztalhatjuk, mit élhettek át csapatunk tagjai közvetlen közelről. Számos mítoszt néztek át a srácok, főleg az idegenek elhárítószervezetéről szólókat -az biztos, hogy X-akták-fanok örülni fognak.
Az XCOM márciusban jelenik meg PC-re, Xbox 360-ra és PS3-ra.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.