Egyáltalán nem volt meglepő a DICE (egyébként nem túl formális) bejelentése, miszerint a Battlefield 3 multijához online pass szükségeltetik majd: korábban Patrick Bach vezető producer is azt mondta, hogy valószínűleg élnek az egyszer felhasználható kulcs alkalmazásának lehetőségével, mert a használt játékokból ők nem kapnak egy kanyit sem, márpedig a szerverek üzemeltetéséért nem dianás cukorkával kell fizetni.
Az új trailer a járművekre fókuszál, köszi, radko1010!
A minap a Twitteren Alan Kertz erősítette meg egy rajongó kérdésére válaszolva a korábbi nem túl biztos információkat: igen, a Battlefield 3 online kulccsal érkezik, ami a vadi új játékok mellé ingyen, a használt kópiákhoz pedig egy bizonyos összeg fejében jár. Kertz sem akart félrebeszélni, "a szerverek pénzbe kerülnek, a használt játékokból pedig a fejlesztőknek nem folyik be semmi", mondta, ezért ez van, ezt kell szeretni.
Új pályák a horizonton
Ahogy a múlt héten ígértük, hamarosan a Battlefield 3 összes multiplayer pályájáról le fog hullni a lepel, s bár a megtisztelő bejelentés elvileg az IGN-nek jutott volna, a DICE maga is a térképek bemutatásába kezdett a hivatalos Battlefield blogon. Első körben négy map mutatkozott be, köztük vannak ismerős és kevésbé ismerős darabok egyaránt, és ha minden igaz, néhány órán belül láthatjuk a többi pályát is. Íme az első rész:
- Operation Firestorm: A múlt héten már láthattatok róla egy bővebb videót, kőkemény sivatagi pálya Irán legnagyobb olajmezőinél. A dizájnerek szerint klasszikus Battlefield-pálya, rengeteg bevethető járművel; méretét jól jellemzi, hogy a Bad Company 2 Atacama Desert térképe háromszor elfér rajta. Az építkezési területek remek lehetőséget biztosítanak a gyalogságnak, hogy elrejtőzzenek a járművek elől.
- Operation Métro: Talán a legismertebb pálya, a bétában is játszható darab. A történet szerint az amerikaiak Párizs üzleti negyedét akarják biztosítani, céljuk a parkban szétszórt orosz légvédelmi ágyúk felrobbantása. Olyan mintha három térkép lenne egyben: a gyalogos harc a metróalagutakban koncentrálódik, aztán ott a park és a városi rész is - a játékosoknak folyamatosan kell alkalmazkodniuk a terepváltozáshoz.
- Tehran Highway: Éjszakai pálya, az amcsik Teherán autópályáit akarják bevenni - ez a rész egyébként az egyjátékos kampányban is előfordul majd. Dombos vidéken kezdünk, majd szép fokozatosan húzódik be a harc a városba, ami azt jelenti, hogy eleinte még lesz hely a járműveknek is, de később fel kell húzni a bakancsot, mert gyalog mehetünk csak tovább biztonságosan.
- Damavand Peak: Itt egy radarállomásért folyik a harc, természetesen a külvilágtól alaposan elszigetelve, a havas hegycsúcsok között. Érdekesség, hogy a pálya két részből áll, és a két terület alaposan elkülönül egymástól, már ami a magasságot illeti: a térkép egyik fele ugyanis 500 méterrel magasabban fekszik, mint a másik, ezek után nem meglepő, hogy anno Base Jump kódnévvel készítették el a pályát. A két részt egy alagútrendszer köti össze, de természetesen kapunk repülőjárműveket, lefelé pedig bázisugrással is közlekedhetünk.
azt hogyan kell előhozni pls mondja meg vki thanxx
Ha ellövöm az online passt,akkor kevesebbért,de mint mondtam,a multiját magasról lexarom :P
Itt van az utolsó 5 multiplayer pálya.
Ezt nevezem hozzáállásnak.nem tudod mit hagysz ki.
Jó, akkor most kurvagyorsan számolják ki, hogy mennyi az aránya a single vs multinak és kérem majd vissza a különbözetet, különben használtam veszem és egy kurva kanyit sem kapnak.... mondom én, ez van, ezt kell szeretni ! :D
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.