A BioWare társalapítója, Greg Zeschuck úgy jellemezte a fejlesztés összehangolását, mint amikor egy elefántot próbálsz megtanítani balettozni - ez talán jól példázza, mennyire komplikált dolog összehozni egy ekkora monszter projektet, mint a Star Wars: The Old Republic.
A művészeti munkák egy részét kiszervezték Kínába, Észtországba és Oroszországba. A motion capture munkálat Los Angelesben és Vancouverben végezték, az angol, német és francia szinkronokat pedig Párizsban, New Yorkban és Londonban vették fel.
Ezen kívül a tesztelést többek között Argentínában, Indiában és Romániában végezték. A BioWare felállított egy technikai központot Virginia államban, az ügyfélközpont pedig Galwayben működik. Az Austinban székelő fejlesztőcsapatot pedig egy erre külön fenntartott magánrepülőgép szállította (és szállítja még most is) az Electronic Arts főhadiszállásra, a Kalifornia állambeli Redwood Shoresba, amikor épp szükség van rá.
Ez csupán "spúrolás", nem kreativitás... :)
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.