SWTOR - koordinációs rémálom volt

  • Írta: InGen
  • 2012. január 22.
  • Hír
Link másolása
Senki nem gondolta, hogy egy MMO fejlesztése könnyű lenne, de a BioWare valószínűleg a végletekig elment a Star Wars: The Old Republic néven futó monstrum készítésekor. A projekt megmozgatta az Electronic Arts különböző stúdióinak és részlegeinek jelentős részét.

A BioWare társalapítója, Greg Zeschuck úgy jellemezte a fejlesztés összehangolását, mint amikor egy elefántot próbálsz megtanítani balettozni - ez talán jól példázza, mennyire komplikált dolog összehozni egy ekkora monszter projektet, mint a Star Wars: The Old Republic.

A művészeti munkák egy részét kiszervezték Kínába, Észtországba és Oroszországba. A motion capture munkálat Los Angelesben és Vancouverben végezték, az angol, német és francia szinkronokat pedig Párizsban, New Yorkban és Londonban vették fel.

Ezen kívül a tesztelést többek között Argentínában, Indiában és Romániában végezték. A BioWare felállított egy technikai központot Virginia államban, az ügyfélközpont pedig Galwayben működik. Az Austinban székelő fejlesztőcsapatot pedig egy erre külön fenntartott magánrepülőgép szállította (és szállítja még most is) az Electronic Arts főhadiszállásra, a Kalifornia állambeli Redwood Shoresba, amikor épp szükség van rá.

6.
6.
randall13
5.
5.
Veldspar
Szokásos kiadás utáni ön-vállon-veregetés. Az elefántos hasonlathoz külön gratulálok, ha ő ennyit konyít a projektvezetéshez, akkor talán nem ártana másnak adni a gyeplőt és akkor nyáron nem a high-res textúra lenne a kontent-patchben...
4.
4.
Split
A játék ugyan olyan szétszórt, mint a fejlesztői. :D
3.
3.
Starkiller89
Az 500 millió dollárnak egy része :D
2.
2.
"A művészeti munkák egy részét kiszervezték Kínába, Észtországba és Oroszországba."

Ez csupán "spúrolás", nem kreativitás... :)
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...