Tudjuk, mik azok a konzolbetegségek: idegesítő, mikor a főmenüben csak a billentyűkkel tudunk lépdelni, mikor ott az egér a kezünkben, frusztráló, hogy hiába van három méter átmérőjű monitorunk, a játék felbontásán nem tudunk változtatni, mert azt egy beállításhoz igazították a fejlesztők, és az úgy van jól - ki tudja, talán ha átállítanánk valamit, lehet az engine is összeomlana a sokktól.
A Borderlands 2 esetében elvileg ettől már nem kell tartanunk. Bár a játék PS3-ra és Xbox 360-ra is megjelenik, a PC-s verzió számos olyan funkcióval érkezik, ami kifejezetten a számítógépes játékosok életét hivatott megkönnyíteni. Claptrap, az előző rész vicces robotja írt szerelmes levelet a PC-s játékosoknak, a Gearbox rajta keresztül bizonygatja, hogy érdemes lesz a platformon is foglalkozni az anyaggal.
A "speciális" fícsörök között olyan dolgokat találunk, mint a száz százalékig egerészhető menü vagy a görgő használatának lehetősége, de szabadon átprogramozhatjuk majd a billentyűzetkiosztást, és a kezelőfelület is PC-barát lesz. Natív multiplayer matchmakinget kapunk, gombnyomásra beszélhetünk a mikrofonba, lesz LAN- és kontroller-támogatás, továbbá beállíthatjuk a felbontást, ki-bekapcsolhatjuk a V-Syncet, felhőbe menthetünk, barátlistát csinálhatunk, és achievementeket oldhatunk fel. Tetszik?
A Borderlands 2 szeptember 21-én landol a boltok polcain.
Kikapcsolódásnak tökéletes, nem kell minden alkotástól az áll leejtős sztorit várni. A játékmenet nekem tetszett, ketten játszani kiváló élmény... Nem nevezhető komolynak, sem mélynek, erre a grafika is csak jobban rámutat.
Érdekes módon sokkal inkább megmaradt a fejemben az élmény amit kaptam, mint sok más nagy név esetében.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.