Phil Spencer, a Microsoft Studios fejese elmondta, a Halo jelenleg egy 3 milliárd dollárt érő franchise, és abszolút a legfontosabb szórakoztatóipari termék a redmondi cég felhozatalában. Spencer megerősítette, hogy a Halo 4 költségvetése volt a legmagasabb a sorozat történetében, azt azonban már nem volt hajlandó elárulni, pontosan mennyibe fájt a projekt.
A Halo 3 körülbelül 60 millió dollárból jött ki 2007-ben, beleértve a marketingre szánt büdzsét is, s ennek hallatán már akkor is szörnyülködött a sajtó és a szakértők, hiszen iszonyatos pénzről beszélünk. Az elköltött lóvénak azonban meglett az eredménye: a leggyorsabban fogyó játék lett belőle, és az első héten 300 millió dollárt hozott a konyhára.
A Halo 4, ami tehát még ennél is drágább, november 6-án jelenik meg.
A nagy marketing inkabb arra jo hogy szelesebb korben megismerjek az emberek, es akik eddig nem jatszottak vele kedvet kaphassanak hozza :)
Azt mondanám egyelőre kevesebb a reklám, viszont azok bazira költségesek. Egy gameplay reklám majdnem ingyen van egy cgi vagy előszereplőshöz képest.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.