Hideo Kojima a GameReactor kerekasztal-beszélgetésén árulta el, hogy újra elővenné az eredeti Metal Gear Solidot, és míg a Metal Gear Solid HD-csomagnál éppen arra hivatkozott, hogy túlzottan nagy falat lenne a PlayStationön bemutatkozott játék felújítása, most éppen ezért látja vonzónak az ötletet.
Mint mondta, az az elképzelése, hogy egy külsős csapatra bízná a remake elkészítését, amihez a Fox Engine-t lehetne használni. Persze nemcsak a grafika lenne látványosan más, de itt-ott a játékmenetbe is bele kellene nyúlni, hogy maximálisan korszerű legyen a felújított változat.
Kojima saját bevallása szerint izgalmasnak tartaná a feladatot, különösen azok után, hogy a Silicon Knights-féle Twin Snakes (az első rész GameCube-os remake-je) és a Metal Gear Solid HD Collection is jól sikerültek.
Az első a kedvencem, lehet be kellene szereznem őket :D
http://www.youtube.com/watch?v=k8oARwwE3bY
A kontrollált háború-ipar víziója meglehetősen rettenetes....
(Am. az egész játék ezen a szinten mozog, ráadásul itt vették a fáradtságot a fejlesztők méltó módon lezárni a sorozatot az utolsó pár órával...)
Az MGS4 sok átvezetőjénél ki lehetett szúrni hogy egyik pillanatról a másikra kicsit mosottasabb, kevésbé éles lett a kép, talán picit pixeles is olykor.
Na szerintem olyankor váltott át mezei videófájlra a valós idejű engine-ről.
Ahhoz hogy videófájlok nélkül kényelmesen megoldható legyen az MGS4 Xbox 360-ra, előbb minden videót újra kéne kreálni az engine számára. Sztem.
Ja, és az MGS nagyon sok ponton kapcsolódik a Sony márkáihoz.
A Peace Walker-ben volt Sony Walkman-ünk, igaz, ez nem jelentett akadályt az Xbox-os HD verzió útjában, de azért mindenesetre megmosolyogtató...
Az MGS4 felderítő MK2-es robotját Solid PlayStation 3 controllerrel irányítja...
Az Xbox még sehol nem volt mikor az MGS1 PS1-n már sok helyen tökéletes értékeléseket kapott...
Így X360-on a játék Codec beszélgetéseinek, egész pályáinak, sőt, easter eggjeinek sem lenne semmi értelme, mert az Xbox-os közösség jóeséllyel nem is értené ezeket.
Pl. Mantis-t megpróbáltam az MGS4-ben az első részben használt controller-portos trükkel legyőzni, mire kaptam a lecseszést, hogy ez már nem az a rendszer, nem úszom meg ennyivel a Boss Fightot...
Vagy mikor az első rész helyszínén, a Shadow Moses Islanden járunk, Full HD-ban, így immáron röpke 20 évvel az első után, hát, megüti az embert a nosztalgia... Gyönyörű. Ebből a túlnyomórészt PC-s gyökerű Xbox fanok durván 90%-a szart sem értene.... (Tudom, tudom, volt MGS-TR-Resi meg Final Fantasy port is PC-re anno, csak hogy ezekből 2 darabot ha eladtak PS-utálat, akkor még jóval szarabb PC-s hardver vagy gagyi portok miatt... Ennyi...)
Ráadásul ugyanezen a nosztalgiázós helyszínen félúton kapjuk a rádióüzenetet hogy cseréljünk lemezt, aztán persze az üzenet feladója a homlokához csap, és emlékezteti rá magát hogy PS3-n vagyunk, nem PS1-n, így immáron erre nem lesz szükség, hiszen a játék egy Blu-Ray lemezen foglal helyet...
Szóval ezt a játékot a Sony szerintem direkt az Xbox totális megalázására rendelte, és elképesztő mennyiségű tartalmat kellene kivágni hogy ez ne érződjön rajta....
Csakhogy ez olyan lenne mint a Ponyvaregényből kivágni az összes F-szócskát...
Újravették a szinkronokat, van akinek a hangja is más lett állítólag, ismerősöm meg próbálta (hatalmas MGS rajongó) és azt mondta hogy primitív Mátrix-koppintás lett minden átvezető... A mozgás megváltozott, és az FPS-nézet teljesen tönkrevágja a harcrendszert, hiszen nem erre tervezték a Bossfightokat meg a leveleket....
Egyébként adná is magát, hiszen a történetek így következnek:
1. Phantom Pain
2. Metal Gear 1
2. Metal Gear 2: Solid Snake
3. Metal Gear Solid
Kojima nyilatkozta a minap, hogy ö kiadná, de a xb360 hardvere kevés a 4. részhez.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.