Örömmel számolunk be arról, hogy az Assassin's Creed IV: Black Flag hazai forgalmazója egy magyarul beszélő TV-reklámmal tör babérokra a csatornákon. Abszolút követendő példa, hiszen néhány kivételtől eltekintve kishazánkban nem igazán gyakori eset a hasonló kezdeményezés.
Vége az Uplay Passportnak
Mint ismert, néhány rajongó szinte máglyára vetné a Ubisoftot azért, mert az Uplay Passporthoz kötött néhány single player tartalmat. Minden játék dobozában találunk egy kódot, amit beváltva hozzáférhetünk néhány tengeri küldetéshez, így mindenképpen online kapcsolat kell hozzá. A közösség felháborodására nem is kellett sokat várni, a franciák pedig visszavonulót fújtak: így mindenféle online pass eltörlésre került. Extra költség nélkül próbálhatjuk ki az Edward’s Fleet társalkalmazást, az online multiplayert és a további bónusz tartalmakat.
A Ubisoft felhívja a figyelmet arra, hogy aki már vásároltak Uplay Passportot, vegyék fel a kapcsolatot a regionális ügyfélszolgálatukkal. Ezentúl az Uplay Passportot ingyen tölthetjük le Xbox Live-ról és PSN-ről.
Végül, következzen pár masszív kép a PC-s verzióból! Köszönjük, Shannaro és LionHD!
2) Jó h van már Mo.-n is ilyen. Reméljük lesz még több is! :)
Fejlődjön csak az ipar itt is!
(Amúgy nem rossz reklám. Comedyn jól meglepődtem. :)...)
Még életemben nem láttam Magyarországon videó játékról reklámot
Szamomra nem idegen nyelv az angol es megis jobbnak hat, en sem ertem miert. A szinkronra azert van ellenpelda is, pl Dorner Gyorgy Eddie Murphy szinkronjakent nemhogy megolte a karakteret, hanem felturbozta azt.Vannak atlagos, semmilyen hangu szineszek, azokat jobba teszik a johangu magyar szinkronszineszek( pl Murphy, Bruce Willis, Mel Gibson, stb), a karakteres hanguakat viszont jobb eredetiben nezni (pl Vin Diesel, Liam Neeson, stb).Van aki pl mindket nyelven ugyan olyan, pl Yoda:)
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.