Az IGN-nek adott interjújában az Activision’s Publishing elnöke, Eric Hirshberg elmondta, hogy a Sledgehammer Games első next-gen fejlesztése lesz az év végén megjelenő Call of Duty. A tavalyi időszak némileg hálátlan volt: a generációváltás során egy cross-gen játékot kellett fejleszteniük a Ghosts személyében, figyelembe vették, hogy a fókusz egyelőre nem a PS4-en és az Xbox One-on volt.
Most, hogy a next-gen masinák a piacon vannak, s jelenlétük szilárd, így a Sledgehammer srácai már elsődlegesen az új konzolokra koncentrálhatnak. Most már "mindent megtehetnek, amit meg akarnak tenni", megvan hozzá a kellő kapacitásuk, itt az idő az igazi újításokra.
A munkálatokra három évük van, ebből kettő már eltelt. A kiadó legutóbbi pénzügyi jelentéséből kiderült, hogy frencsájzon három stúdió dolgozik: az Infinity Ward, a Treyarch és a Sledgehammer - ezentúl kettő helyett három évet szánnak egy-egy rész fejlesztésére.
A tavaly decemberben napvilágot látott pletykák szerint 2014-ben a Modern Warfare 4-et kapjuk meg, bár ez még elég légből kapott feltételezésnek tűnik.
Na ? Na ?!
Annak viszont örülök, hogy TOP 20asok az említett játékok. :)
A CoD VALÓDI erényeiről írt anyagom:
http://www.gamekapocs.hu/tag/pharaoh/blog/6087/video_jatekos_filmes_katonai_sikerek_all_in_one
1. Honnan tudod, hogy mivel játszok? Az általad sorolt 4 cím a top 20-as listámon van, míg a CoD-nak csak az egyik része került fel ide!
2. A Killzone 2-3-Shadowfall is ki van tolva és nem is értettelek félre! A CoD legújabb részeiben pl., ha egy fa levelei között, amit fúj a szél, átsüt a nap, a dinamikus (mozgásban változó) fényeffektek látszanak a karakterünk fegyverzetén, és ha más irányba fordulunk akkor másképp látszik az a fény pl. a Steyr AUG műanyagtestű fegyver, érdesített (pöttyösen) felületén, magyarul az apró részletek is meg vannak csinálva (kamu) 3d-sen, hogy a fény-árnyék effektek legalább látszólag dinamikusak legyenek (mellesleg, ha azt várod, hogy minden monitor meg 1000 db led-es kapcsoló majd fényt fog vetni az összes mozgó karakterre egy teremben, akkor jó sokáig várhatsz ilyesmire és akkor is meg lehet majd nézni az optimalizációt az aktuális játéknál)!
3. És igen én a design fontosságáról beszélek, aminek ellentétére tökéletes példa a BF4, és igen a Bioshock is művészi, de meg kell nézni pl. a BO Executive Order című misszióját, hogy a félig naplementében megérkezett csapatunk mit lát, a sivatagos, roncsokkal teli Baikonur űrállomást megközelítve, mert ott a színek használata az égbolton pl. az művészi, de minden részben ilyen a pályák ~30%-a, és mondhatnék sok ilyen map-ot!
4. Köszönöm a személyeskedő megszólítást a rendkívül értelmetlenre sikeredett :D utolsó mondatodban, idézem:
"Hátha így már mindenkinek (neked, sündisznóknak, más hasonlóan okos kommentelőnek), hogy miről is "beszélek". ;)"
Ha neked az a fontos egy játékban amiket leírtál akkor meg miért a COD-al játszol és miért nem a Last of Us-al, a God of War-ral, a Bioshock-al, Metro-val játszol? Azt elismerem, hogy a pályatervezéssel általában nincs probléma a CODban és hellyel közel van benne dizájn is, de művészet az azért már egy teljesen más tészta (a Bioshock, na az művészet). Itt a KZ techdemo: http://www.youtube.com/watch?v=Q0h3T_Y9B0Y
A Titanfallhoz pedig annyit: igen, szép játék, de nem úgy szép, mint a BF4, hogy szét van fényezve, meg csomó effekt van benne, hanem dizájnos emiatt néz ki jól.
Hátha így már mindenkinek (neked, sündisznóknak, más hasonlóan okos kommentelőnek), hogy miről is "beszélek". ;)
24#: Te pedig ezt nézd végig és utána írj az egy darab fényforrásról, meg a dinamikus fényeffektek hiányáról (még a kesztyűnk érdesítésének utolsó pöttye is dinamikusan van megvilágítva):
http://www.youtube.com/watch?v=jcDMRbxILEw
(Mellesleg a Titanfall is Source-os lesz és szvsz nem csúnya!)
A fényelés egy nagyon jó példa szerintem: a CODokban úgy van hogy van 1 db fényforrás, ami általában a nap, vagy a te zseblámpád, de ezek mocskosul statikusak, és eléggé unrealisztikusak, csúnyák. Ha összeveted mondjuk a Killzone-al, ahol nagyon szép real time fények vannak, ezért a 2 játék között ebben a szempontban nagyon nagy különbségek vannak (videón is eléggé átjön).
És van még olyan aki ezt elhiszi?
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.