Határozottan sötétebb látványvilággal rendelkezik a The Order: 1886, mint a korai buildben. A hétvégén láttunk már belőle némi játékmenetet, most pedig állóképeken vehetjük szemügyre a változásokat.
Ugye nem maradtál le a szombati gameplay videóról? A Ready at Dawn alaposan átdolgozta a PS4-es akciójáték látványvilágát, a színesebb összhatást egy sokkal komorabb, sötétebb verzió váltotta fel.
Érdekességképpen nézzük meg a korábbi buildből származó képet:
Jelenleg így fest a The Order: 1886:
Lol.
Semmit nem butítottak rajta, sőt még részletesebbek lettek a texturák és a modellek is.
A fényezés más a fényviszonyok miatt, ha lenne közöd a játékfejlesztéshez tudnád, hogy a fényviszonyok nagyban meghatározzák, hogy hogy néz ki az adott textura............
Csak ez most tipikus az az eset mikor Ryse-ról jöttek ki az jobban optimalizált képek és akkor is ment a leoltást. Pedig azt ne feledjük el, hogy jelenleg az egyik legszebb játék xbox one-on. Nekem a ps4 is szimpatikus ez a játék is meg az Infamous is nagyon bejön.
Ez így rohadt ronda, depis és unalmas
Gta 4 nagyváros de nekem azt ne mond, hogy aki nagy városban lakik az szinte szín vak!:)
#17 Ami trailert néztem azzal nem volt bajom az már körülbelül jó. Nem akarok konzol háborút indítani, meg semmilyen vitát, de nekem rendes jó ránéznem a Plants vs Zombies: GWra, a Sunset Overdriver-ra a színek miatt. Nem emlegetném egy ligában a kettőt, de tényleg megnézel egy trailert és jó kedved lesz attól, hogy nem csak két színt használtak a fejlesztők.
A GTA 4-et haveromnál betettük a gépbe. Betöltött. Kijöttem Niko házából, autóba, az utca végéig el és kiléptem a játékból. Nekem egyáltalán nem tetszik az a látvány.(nem grafika) GTA 5-re gondoltam én is, de ott is inkább a nagyváros és a gazdag negyed a hegyekben. Pont játszottam a Blacklist-et és az nem szürkés hanem FEKETE maximum órákat tudtam vele játszani, mert annyira nem szeretem a színeket benne de a stílusa bejövős!
Nintendo az nálam nem játszik sajnos.:/ Ha vennem kellene most valamit elég nagy problémában volnék, hogy PS4 vagy XO, nem hogy ha még betennéma kosárba a WiiU-t is.:)
Füstölnek a kémények, már javában megy a légszennyezés, ráadásul London, ami köztudottan nem a napfényes időjárásról híres hanem épp a szürkéről.
Ez így van rendjén.
A GTA4 is úgy jó ahogy van. Ott is egy nagy városban vagyunk, nem csoda, hogy szürke. GTA5 meg azért színesebb, mert ott meg Californiában vagyunk. Mindennek megvan a maga helye, van amelyik játékhoz a szürkeség illik, van amelyikhez a színesség.
Ne értsen félre senki, nekem tetszett ez a játék, talán még tetszik is és abban is biztos vagyok, hogy egy nagyon jó történetet fognak kapni a PS4 tulajok megint, de miért nem lehet ezt megoldani egy színes környezettel?!
Vagy mostantól ne is legyen sötét rész játékban mert azzal úgyis csak spórolnak? :D
Egyébként a játék főkarakterei 100 ezer polygonból épülnek fel, ehhez képest a Beyond Two Souls főszereplője 30 ezerből állt és már az is bámulatosan élethű volt.
Az alábbi linken lecsekkolhatod! :) (vagy nézd meg jobban,teljes felbontásban a fenti képeket)
http://i1.wp.com/gearnuke.com/wp-content/uploads/2014/05/the-order-comp-1.png
A látvány miatt én nem aggódok,inkább a játékmenet kérdéses még számomra,mert abból amit látunk szar twich-es minőségben nem sok minden derült ki!
Az viszont bizakodásra add okot hogy a Ready at Down csapata
készítette a Dexter-t psp-re,a God of War Ghost of Sparta-t,Chains of Olympus-t,
és az Okami-t wii-re!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.