A jövő héten startol el az idei év egyik legígéretesebb MMO-ja, a WildStar. Bár az új előzetes alapján kissé komolytalannak gondolhatjátok, a rendszer tökéletesen kielégíti a hardcore játékosok igényeit.
Robbanó sárkányok, bájos tekintetű harcoslánykák, megannyi poénos testreszabási lehetőség - ezeket kínálja a június 3-án megjelenő WildStar. Az MMO fícsörjeire kihegyezett előzetes után biztosan nem lesz hiányérzetünk.
Felkészült rá a tested?
Am a 40 fős raidjük kb ~6 órás és állítólag még a belső teszter csapat se tudta letolni teljesen :D
Nagyon sok MMO elhasalt azért, mert csak a solo contentre koncentráltak (ami az MMORPG-k leggyengébb része). Az ESO-nak is ezért nem jósolok nagy jövőt, sok év mmo után már baromira unalmas a leveling grindfest, és az esoban "csak" 150 óra a max level, hogy utánna PvE szinten tudjál csinálni egy nagy semmit, mert az endgame majd post launch patchbe jön egyszer vmikor. Én az ESO-t lvl20-ig bírtam :D Képtelenség ekkora contenthez érdekes sztorit kreálni, és az ember elég hamar azon kapja magát, hogy csak megy a-ból b-be és dögunalom az egész (az ESO single player része fényévekre van egy normális ES v. akármilyen RPG-től).
Visszatérve a Wildstarra, ha nem is lesz sikeres, azért vhogy így kellene kiadni egy MMORPG-t, hogy leginkább az endgame-re koncetrálnak. Aki az egyjátékos tartalmat szereti, annak single player játékot kell csinálni (milyen hihetetlen), mert MMORPG-ben a solo content = dögunalmas grindfest, senkinek sem sikerült még jót csinálni. Swtor állt hozzá szvsz a legközelebb de ott is ugyanannyira béna a solo gameplay. Egy MMO-nak a multiplayer részben kell jónak lenni, és ez az amiben a Wildstar nagyon jó lesz.
Még néhány nap és indulhat is a játék :)
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.