Az Oculus VR közösségi igazgatója, Andres Hernandez július elején közzétett nyilatkozata szerint a cég valószínűleg nem lesz képes minden kiszállítást teljesíteni a tervezett időben, miután a Rift második fejlesztői változatára több mint negyvenötezer vásárló volt kíváncsi.
"Úgy tervezzük, hogy durván tízezer fejlesztői csomagot tudunk elszállítani a gyárból júliusban, az egységek fele mellett, melyek már az elosztóközpontokban vannak, félúton a vevők ajtaja felé" - közölte Hernandez a CVG oldalán olvasható hírben.
"Némileg le vagyunk maradva a gyártással, így nagy a valószínűsége, hogy néhány fejlesztő - akiknek júliusra esett a várható szállítási dátuma - augusztusig nem fog hozzájutni a készülékhez. A kínai csapatunk a termelés gyorsításán dolgozik a helyi gyárunkban. Igyekszünk átrágni magunkat a várakozók listáján, amilyen gyorsan csak lehet" - tette hozzá Hernandez.
A még jelenleg is perben álló Oculus VR facebookos felvásárlása a napokban vált véglegessé, és a cég által szeptemberre szervezett Oculus Connect elnevezésű rendezvény szervezésének munkálatai mellett így bőven van mit csinálni a virtuális valóságban érdekelt vállalatnak.
De abban biztos vagyok, hogy minden áruház lehetőséget fog adni vásárlás előtt a kipróbálásra. Ha kijön az OR, bemész egy Media Marktba és megnézed milyen.
Leírtam, hogy szerintem miért nem kell szerintem high end pc, ha meg mégis kell miért rossz is az...
"Meg amúgy is, mi a szart kéne ezen pluszban fejleszteni?"
Szerintem ez olyan lesz mint a 3d-s filmek. Persze könnyű megcsinálni, hogy OR-en is fusson a játék, de attól még nem biztos, hogy nyújt is extra élményt.
"Másrészt high-end géppel és OR-el nem sokan fognak rendelkezni, ez egy elég szűk piac."
Most akkor mi van? Egyik mondatodban high-end gép kell hozzá, a másikban meg nem.
A fejlesztés meg gyakorlatilag tényleg majdnem annyi, hogy megnyomnak egy gombot és tádám, már támogatja is az OR-t a játék. Ha nem hiszed, töltsd le te is a Unity enginet és próbáld ki. Meg amúgy is, mi a szart kéne ezen pluszban fejleszteni? Két szögből le kell renderelni a képet és a fejmozgást különválasztani az egér mozgatásától és kész is. A komolyabb enginekhez ezt már megoldják a pluginok, aki pedig saját motort ír, annak ez nem fog gondot okozni.
#21: Nem ugyanazt a képet látod. Gyakorlatilag ez a valós 3D és nem az, amit a mozikban látsz. A VR-élményt kb olyan nehéz elmagyarázni, mint egy színvaknak a színeket. Nézz körbe a szobádban, és utána képzeld azt, hogy minden amit látsz, csak virtuális. Na kb ezt nyújtja az OR. De ezt ki kell próbálni, pl itt:
http://thevr.hu/vrday/
Ha youtubeon meg tudnám nézni attól még nem én használnám játék közben, nem tudom miről beszélsz, az ilyen logikátlan, torz gondolatokat úgy nem értem. Vagy akkor nézzem a youtube gameplayeket, hogy más hogyan játszik ?
te jó ég....
ha a youtube-on meg tudnád nézni hogy mit tud az oculus rift, minek kéne megvenni?
Úgy működik a dolog, hogy a két lencsén majdnem ugyanaz történik csak eltolva annyival kb mint a szemed távolsága.
Ha felveszed a riftet a fejedre akkor 1 képet látsz, ami 3d-s úgy képzeld el, hogy felveszed a fejedre és egy új világba kerülsz(a játék amit futtatsz.) Viszont ez a világ pontosan olyan mint amit most is látsz a szemeddel ha kinézel az ablakon. ami 1km-re van tőled, azt ponotsan úgy érzékeled a riftben. ami meg 1m-re, azt is.
pontosan úgy látsz a riftben mint ahogy most a szobádban a szemeddel, csak egy zombi vagy egy katona szaladgál a mezőn előtted, nem a laptopod meg az ágyad. tökéletesen valós(a 3d), leteszteltem a dk1-et rendesen. a felbontással voltak gondok, de most remélem ez megoldódik a dk2vel.
Az egészet úgy állítják be mint valami csodát, nevetséges.
#15
"A VR,illetve Morpheus pedig 2x kéri hogy számolja a szerencsétlen gép,mivel egymás mellett kétszer kell le renderelni."
Nem, jelenleg mind2 1080p felbontású. 2x kell 960x1080-at renderelni.
Ha komolyan azt hiszitek, hogy csak egy high-end gépen lehet VR-ezni akkor már régen rossz. Egyrészt még nem sok olyan OR-es játékról tudok amit nem lehetne PS4-en is 60 fpsel elfutni. Másrészt high-end géppel és OR-el nem sokan fognak rendelkezni, ez egy elég szűk piac. Nem fognak sok munkát a fejlesztők rááldozni.
Tudom randall13, szerinted csak annyi, hog megnyomják a 'build 2 OR' gombot és már kész is. Biztos van olyan játék ahol működik is, de az is biztos hogy sok játéknál ha tényleg jó VR-t akarsz akkor ahhoz fejleszteni is kell...
Virtual Reality már 15-20 éve gyárt ugyanilyen szemüvegeket. Akkor is volt egy ilyen felhajtás mikor Ő kihozta az elsőt. De nem sokan akarnak a szemül elé monitort. Nincs közösségi élmény, nem tudod másnak megmutatni....
Fogalmam sincs mire ez a nagy felhajtás, de most se fog elterjedni. Biztos lesz egy szűk réteg akit érdekel aki rohadt gazdag és a 4k-s 60 colos 3D-s TV mellé még ez is kell, de nem fogják nagyon kapkodni.
Játék gyártok is először felkapják aztán leül az egész és max egy támogatás pipát kap a játékban, mert valaki egyszer fejlesztés közben kipróbálta ezzel is.
Mindkét lencsén keresztül ugyanazt a képet látom? tehát egymás mellett 2x ugyanazt?mivan? Meg is hülyülnék tőle szerintem.
Miért jó ez?
http://www.youtube.com/watch?v=WhdPk5L1D58
#13: A morpheusnak csupán annyi a szépséghibája, hogy mindenki be fog tőle hányni. A VR-hez kell az 1080p, de inkább 2k felbontás és a fix 60 fps. A Sony is egy rejtélyes dobozt használt a szemüveg és ps4 közt, amit csak sejteni tudunk hogy mire való, de két dolog biztos:
1) jócskán megdobja majd az árat
2) késleltetni fogja a jelet, ami szintén nem szerencsés
Order ID: ES-106xxxx
Date: Apr 1, 2014 12:51 AM PDT
Status:PENDING:Your order is pending. Please see the reason(s) below.
Error(s):
Your order is awaiting inventory before it can be fulfilled. We will notify you when it's about to be shipped.
Attól függ mire használják.
Akár használható autós iskoláktól kezdve,az orvostudományon keresztül,sok mindenre lehet használni a szimuláció terén pár év múlva.Nem mindegy,hogy kimész az utcára kis családoddal,mondjuk egy gyerek,és feleség,sétáltok az utcán,erre valami első órás tanuló felhajt a járdára,majd elüti a családod.De lehetne ragozni a témát.Nagyon kifordítva pesszimista módon tekintesz egy nagyszerű eszközre.
Persze nyilván rengeteg ember csak szórakozásra fogja használni.
De hogy esetleg nyugodtan tudj szidni,
Oculus rift development kit2
Order ID: DS-016xxxx
Date: Mar 31, 2014 11:55 PM PDT
Status:PENDING:Your order is pending. Please see the reason(s) below.
Error(s):
Your order is awaiting inventory before it can be fulfilled. We will notify you when it's about to be shipped.
:)
http://www.incgamers.com/wp-content/uploads/2014/03/facebook-oculus-2-1024x543.jpg
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.