A jó
Jó hírekből pangás volt a héten, legalábbis játékfronton, ezért döntöttünk úgy, hogy egy filmes anyagot választunk: úgy néz ki, jön az új Alien-film, méghozzá Neill Blomkamp rendezésében! Az anyag független lesz Ridley Scott Prometheus-mozijaitól, és bár azt még nem tudjuk, Sigourney Weaver aláírt-e a filmhez, nem lennénk meglepve, ha a Chappie-ben is játszó színésznő felbukkanna a folytatásban.
Én ugyan a magam részéről maximálisan lelkes vagyok az új projekt kapcsán, hiszen Alien, meg Neill Blomkamp, valahol igazat kell adnom azoknak a véleményeknek is, amelyek szerint az úriember munkássága viszonylag túlértékelt. Habár a Halo-rövidfilmje és a District 9 nagyon jól sikerült, az Elysium semmi extrát nem nyújtott, és egyelőre a Chappie is inkább furcsának tűnik, mint érdekesnek. Ettől az új Alien még lehet nagyon jó, de próbáljuk a hájpot a helyén kezelni.
A rossz
Már megint csúszik a Project CARS. Ezúttal nem sokat, hiszen mindössze bő két hétről van szó, de olyan régóta várunk a játékra, hogy még ez is fáj. Így március 17. helyett április 2-án jön a PC-s változat, míg a PS4-es és az Xbox One-os verziók április 7-én futnak majd be. És a Wii U-s? Na, az majd valamikor később.
Főleg az utóbbi esete érdekes. A PC-s, PS4-es és Xbox One-os játékokból már láttunk egy csomó gameplay videót, és elolvashattunk róluk egy raklapnyi infót, szóval van azért valamilyen képünk arról, hogy mire számíthatunk. A Wii U-s változatról, ami egy a konzol kevés AAA third-party címe közül, viszont alig hallani valamit, még csak egy körülbelüli megjelenési dátum sincs kitűzve hozzá, ami nem túl biztató.
A csúf
The Order: 1886. Úgy minden, ami vele kapcsolatos. Nem csak az a gáz, hogy olyan értékeléseket kapott, amilyeneket, és nem csak az, hogy rövid - vagy legalábbis egyesek szerint. A The Order: 1886 már-már jelzésértékű lehetne a Sony számára, hogy ideje lenne valami ütős exkluzívot behúzni az új konzolra, mert az eddigi felhozatal nem volt az. Rossznak sem mondanám, de a hiányérzet akkor is megvan.
Mindez egy olyan héten bukott ki, amikor a Sonytól egy rövid időre elvették a The Last Guardian védjegyét, mert elfelejtette időben megújítani azt. Persze igen, ha minden jól megy, az idei évben befut az Uncharted 4, de állandóan a Naughty Dogra várni pont annyira biztató hosszú távon, mint az, hogy a PS4 eddigi legsikeresebb exkluzív címe a PS3-as The Last of Us felújított változata.
"A sírásod nem arra utal, hogy bármilyen konzolon játszanál."
Kb. ki nem szarja le, hogy erről mit gondolsz?
Hisztizel egy játékon, de még ki sem próbáltad, nem láttad "élőben" ps4-en futás közben, de neked megingathatatlan véleményed van egy yt videó alapján.. :D
Sőt, most már ott tartasz, hogy itt mindenki akinek véletlenül tetszik az maga az áruló Júdás, a játékipar megrontója! :D
Beszarás..
Nem jött be az élet? :P
Emberek, csak egy ártatlan játékról van szó! Mi a szarnak vérre menő, ráadásul totál értelmetlen vitákat folytatni?! Félig üres vagy félig tele van a pohár?
#126:Am én meg nem játszottam se Zeldákkal, se nagyon nehéz Dark Souls-szal, szóval akkor már sz*r vagyok? Ezt a bicskanyitogató ki milyen nehéz játékkal játszott/ki milyen kemény gamer vitát nyugodtan abba lehet hagyni, mert ezzel senki nem lesz sokkal kevesebb, max elmondhatja magáról, hogy ezt is kipróbálhatta.
Mondjuk ki nyíltan. A fejlesztők basznak rá, normálisan megcsinálni (nem reálisan) a "MI"t. Ennek több oka is van.
1. Minek, ha így is megveszik.
2. Több munkát kellene belefekteti.
3. Ha normálisan működne az ellen, akkor mindjárt máshogy kéne megalkotni a terepet, hogy esélyed legyed ellenük. Több munka.
Azt is mondjuk ki nyíltan, hogy a single játékok gerincét jelentik a "MI" által irányított ellenfelekkel való kontakt. Ez ebben a játékban a béka segge alatt van (mint a legtöbben szintén) erre példákat is hoztam. A kedvencem a konyhai lövöldözés. A legnagyobb káosz közepén az egyik sarkon befordul 2 mit sem sejtő ellenfél, mintha csak a reggeli kávéról beszélnének.
Lehet, hogy te és még sokan (sőt a legtöbben) ti az ilyen, már megbocsássatok szart, mert ez egy szar, elnézitek, de én nem.
Azt is mondjuk ki nyíltan, hogy ti akik ilyen elnézőek vagytok meg előrendelgettek, tartalmak nélkül vásároltok konzolt és anyagi sikerre visztek igazából olyan termékeket, amik jók is lehetnének, de nem azok, TI VAGYTOK AZ OKAI, HOGY ITT TART MÉG MINDEN.
Ez a nagy szarba való belefekvés, ami miatt az emberiség ott tart ahol. Szép napot mindenkinek.
Tisztelt oldal üzemeltetők: javaslom, hogy a Gamekapocs oldalt nevezzük át Flamekapocs-nak.
"Nem tudom neked mi a játékélmény. Talán azt sem tudom mi neked a hangulat."
Számomra ezek a dolgok azt jelentik, amikor folyton pörög a játék, a sztori, és már alig várod a következő másodpercet. Amikor egy fegyver elsütése, egy közelharc kivitelezése, vagy akár egy kocsi vezetése akkora élményt nyújt, hogy szemet hunysz minden egyéb hibák felett, ha épp vannak. Amikor érzed, hogy az irányítás kényelmes, és a karaktered úgy viselkedik, ahogyan irányítod. Amikor ezek találkoznak, akkor egy közepes játék is lerakhatatlan mókává válhat. Na az ilyen dolgokat nem tudom leszűrni a videókból.
Pl a legutóbbi TR egy közönséges akciónak nézett ki az előzetesek alapján, és én is, mint sokan mások, elítéltem. Azután megjelent, és furcsamód szuper értékeléseket kapott, és aki játszott vele, az is Istenítette. Kénytelen voltam hát "bedőlni" a többségnek, és megkaparintani egy példányt. Igaznak bizonyult, remek játék. Leginkább az akciózás tetszett meg benne, mert számomra ez az egytlen, ami kiemelkedő lett, különösen amikor az íjjal gyilkolásztam. Ez mindent vitt a játékban, egészen a legvégéig a képernyőhöz bilincselt. Pedig milliók ítélték el videók alapján! Csak azt akarom mondani, igaz a mondás: Nem mind arany, ami fénylik. És ez fordítva is tökéletesen igaz!
Még egyszer leírom:
A játékot nem az ember találta ki. A játék az élet szerves része. Alapvetően az életre való felkészülést, fejlődést (kihívás) szolgálja, teszi mindezt, szórakoztató formában.
Végülis valahol túlzásba vittem a dolgot és azt már valahol az elején leírtam, miért. Helyesbítenem kell, mert a TO'86 ban is van kihívás. Nyilván van. Legfeljebb egyénhez mérten, erősebb vagy gyengébb. A B endless módja direkt a lazításra szolgál, persze azért az is fejleszt.
Szóval a lényeg, hogy régen amikor nem a "MI" számított, messze nagyobb ügyességre, vagy gondolkodásra volt szükség (persze ez játékfüggő), mint manapság a játékok zömében. Számomra ezek a "MI" által irányított ellenfelek már semmit nem jelentenek. Ellenben más játékosokkal kooperálni vagy ellenük játszani esetleg ezek kombinálása, már nyújthat kihívást számomra is. A "MI" fejlődése, ami igenis nagyon hiányzik az egyjátékos játékokból, amit úgy gondolom még nagyon nagyon sokáig nem fogunk megkapni. Minek dolgoznának rajta, ha így is profitot termel a termék. Tehát a csalódottság beszél belőlem, így érzelmi alapon olyan irányba vittem az egészet, ami nem helyes. Mint már mondtam vérzik a szívem, hogy jönnek az újabb és újabb játékok és ezen hiány miatt már nem kötnek le. Bár vannak olyanok amikben maga mondjuk a harc van úgy megkomponálva, hogy egyszerű legyen. Nem mondom ki melyik játék az. Ez van, pénz mindenek felett. Nekem nem tetszik.
"mondd meg, hogyan lehet leszűrni a játékélményt, és a hangulatot?"
Nem tudom neked mi a játékélmény. Talán azt sem tudom mi neked a hangulat.
Szép kis "magyarázat". :D
Én mindig leszűröm a videókból, amit kell. Eddig kb 3-szor tévedtem. Csak még azt mondd meg, hogyan lehet leszűrni a játékélményt, és a hangulatot?
"endless módról beszélünk; ha soha nincs vége"
Aki ismeri az tudja, hogy most is mekkora bakot lőttél és totál fogalmad sincs róla miről beszélsz.
Hagy abba Yanez mert annyira vagy képben, mint... ja semennyire.
Ami pedig a Bejeweled-et illeti, még mindig az endless módról beszélünk; ha soha nincs vége, nem "hallhatsz meg", nincs semmi küldetés, de még csak gyűjtögetnivaló sem, hát abban ember aztán van "kihívás"! Ezt nem gondolod komolyan. Szinte bármely másik játékmódjában igen, ott már dögivel van, és nem is akármilyen!
Maradjunk annyiban, hogy úgyse fogunk egy húron pendülni, úgyhogy tovább én sem foglalkozom a témával. Ende
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.