Hitman - a taktikusság ezúttal fontosabb lesz

Link másolása
Az Absolutionnél többen kifogásolták, hogy a különféle képességek aláásták a klasszikus Hitman-formulát, és a játékban kevésbé volt fontos a taktikusság. Ezúttal a fejlesztők visszatérnének a megfontolt játékmenethez.

A Edge magazin legfrissebb számában Christian Elverdam, a IO Interactive kreatív direktora beszélt a legújabb Hitman-játékról. A fejlesztő szerint azt szerették volna elérni, hogy az új epizódban előtérbe kerüljön a tervezés és a különféle eszközök használata. Az eddigiekben mindig új képességekkel ruházták fel a 47-est, most azonban inkább a kreatív gondolkodásra késztetik a játékosokat. Elverdam itt arra utalhatott, hogy Hitman: Absolutionben már sokkal kisebb volt a játékos szabadsága, és általában csak a sokat vitatott "megérzés" képességünket tudtuk csak segítségül hívni. A fejlesztő azt is hozzátette, hogy rengeteget tanulmányozták az előző epizódokat, hogy azok legjobb részei kiemelve alkothassák meg az új részt.

Az új Hitman december 8-án jelenik majd meg PC-re, Xbox One-ra és PS4-re.

9.
9.
Wolverine
Remélem az előző epizódok tanulmányozásánál az első részekre gondolt, nem az utóbbiakra, mert az első részek tényleg komolyak voltak és valóban el kellett gondolkoznia egy-két résznél az embernek, hogy na most mit merre, én ezért is imádtam többek közt, hogy nem tálcán volt kínálva az útvonal meg a megoldás. Az újakat viszont bármelyik call of dutyn edződött szakember is röhögve végig viszi, ha figyel kicsit, szóval eléggé hígult a sorozat az utóbbi években, de remélhetőleg tényleg visszatalál magához.
8.
8.
medson
#4: Szívemből szóltál, első játék talán amivel játszottam vagy a q3 életemben. Mondjuk én csak a 2 részre értettem meg a sztorit meg hogy mi történik, szóval engem az fogott meg jobban, remélem ez hozni fogja legalább azt a szintet.
7.
7.
godach
#6: A Blood Money nem hiába. Szerintem az a legjobb része, no meg az első, ami viszont a bemutatkozása és újdonságai miatt van egy kis előnyben. :)
6.
6.
Drraco
#4: Anno a Hitman Blood Money-ból csak egy demo volt meg, egy pályával... és többet játszottam vele, mint egy teljes játékkal. Hangulata volt, nem kicsi.
5.
5.
godach
#4: A Hitman tipikusan az a játék, amit a mai divat a játékok könnyítése teljesen tönkre tesz.
4.
4.
logic5
Az absolution is agyon volt hypeolva, végül kb a felénél kukáztam... Reméljük ez már jobb lesz. Emlékszem az első részre. Mikor mekkora menő volt a csatornában ruhát váltani stb.. Olyan hangulata volt, hogy úristen. Ma már ezek nincsenek meg. Vagy a MohAA... Azt a partraszállást egy UE4, vagy egy frostbite motorral... huuhhh.. Na azt bevenné a poci!
3.
3.
Drazhar
#2: Pontosan, ez egyelőre ilyen fejlesztői bullshit, majd meglátjuk mi valósul meg.
1.
1.
Matt8888
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...