Rengeteg szöveg lesz a Fallout 4-ben

Link másolása
A Bethesda a Twitteren jelentette be, hogy befejeződtek a Fallout 4 többéves szinkronmunkálatai. A fejlesztők állítása szerint több mint 111 ezer sornyi szöveg került a játékba.

A Bethesda a hivatalos Twitterén jelentette be, hogy lezárult a Fallout 4 szinkronizálása. A megfogalmazás szerint évekig tartott a munka, ami nem is csoda, hiszen több mint 111 ezer sort kellett leszinkronizálni. Ez azt jelenti, hogy a Fallout 4-ben több szöveg lesz, mint a Skyrimben és a Fallout 3-ban összesen. Ez azonban nem meglepő, hiszen a Fallout 4-ben - a fejlesztők előző játékaival ellentétben - már a főszereplő is beszélni fog, ráadásul lesz egy nagydumás robot segítőnk is.

 

A Fallout 4 november 10-én jelenik meg PC-re, PS4-re, valamint Xbox One-ra.

37.
37.
KopyAti
Ez esetleg lokalizálva lesz, vagy bilibe lóg a kezem? :)
36.
36.
Ooorky
Amúgy minek 111ezer sor?
Egy jó játékhoz csak 2 sornyi szöveg kell:

You and your friends are dead.
Game Over.
34.
34.
tmaster
Egyet sajnálok, hogy nem lesz magyarul... egyenlőre. 111 sor nem kevés.
27.
27.
Gykrizsi
#26: Valószínű választható hangszínek vannak, így mindenki fog találni magának valót.
26.
26.
Csoki80
#24: Lehetne trendi ikonokat rakni válasz helyett, pl egy ördögöt a rossz válaszhoz, egy angyalt a jóhoz stb... azért ezek a fejlesztések befolyásolhatják a játékélményt én pl azért szerettem a "néma" választ, mert akármilyen hangot képzelhettem még a saját anyázásom is. itt viszont (gondolom) ugyanazt a férfi/nő hangot hallgatom majd évekig akármilyen karit is gyártok . . .
24.
24.
Juha
#23 nekem is jobban tetszett az a megoldás, az egyszavas válaszlehetőségeknél gyakran teljesen mást mond a karakterem, mint amit én hirtelen kikövetkeztettem abból.

Ráadásul fordításnál előjön a ferdítés is, azzal aztán végképp tönkre lehet tenni a rendszert.
23.
23.
bencewrr
Engem meglehetősen zavar a kis dialóguskerék az egyszavas válaszokkal, nem tudom, hogy Ti hogy vagytok vele, de a 'néma, 3 soros válasz' megoldás jobban tetszett...
20.
20.
Csoki80
#3: Szerintem meg pont az volt benne a hangulatos . . .
18.
18.
redsovi
Na ez az a sorozat, amit ha szerettél, a minimum hogy előrendeled.
17.
17.
br1Koo
#3: Nem véltetlenül volt úgy megcsinálva. Ez a casualoknak gagyi, aki meg tudja hogy egy szerepjáték úgy igazi az imádta.
16.
16.
godach
Mindent meg lehet unni. Nincs megunhatatlan. A Bethesda játékait azért szeretem annyira, mert pont annyira változatosak, amennyire kellenek. Mire megunja az ember, addigra vége is. Ha meg ne, akkor rájössz, mennyi felfedezni való maradt még. A Fallout feltámasztásáért, minőségéért pedig örökre nekik adom a lelkem.
Kár itt akármilyen Witcherrel is hasonlítgatni.
15.
15.
dzsiádzsó
Na az egyetlen dolog, ami az idei telet segíthet átvészelni, na jó Fifa, meg a Forza is jöhetne.
9.
9.
Ooorky
Ne bassz, holnap ki fog derülni, hogy játék grafikájának elkészítése évekig tartott, mivel több poligont tartalmaz, mint a Fallout 3 és a Skyrim összesen?
7.
7.
Prax
Remélem most nem csak az néhány szinkronhang lesz ami a skyrim/new vegas alatt. Ha megduplázzák a számukat, akkor már szerintem panasz nem lehet rá, engem kicsit zavart, hogy minden 2. gyereknek és öregnek a hangja ugyan az.
5.
5.
valti61
Én már előre gratulálok azoknak akik majd ezt magyarítják!
3.
3.
Rakottkrumpli
#2: Half life-nál elment, hogy néma a karakter, mert úgy volt megcsinálva, hogy nem is kommunikál senkivel, de itt folyamatosan beszélgetsz az NPC-kkel és pont az volt nagyon gagyi az előző résznél is, hogy a beszélgetés során csak a beszélgetőtárs szólal meg. Hang nélkül beszélgetni elég gáz...
2.
2.
Csoki80
Huh nem tudom, talán jobb lenne, ha nem beszélne a hős... vagy igen???
1.
1.
respectpele10
111 ezer sornyi szöveg Jézus :DD
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...