Haden Blackman, a Mafia III kreatív direktora mesélt a játékról az Examinernek. Elárulta, hogy szerinte akkor szórakoztató egy játék, ha van benne kihívás, ezért a csapat úgy alkotja meg a címet, hogy többször kerüljünk majd nehéz helyzetbe. A játékosoknak emellett ahhoz is megadják a lehetőséget, hogy eldöntsék, milyen módon szeretnék megoldani ezeket a szituációkat.
Szóba kerültek az autós üldözések is, melyeket már láthattunk egy-két jelenet erejéig. A fejlesztők nem akarták túlbonyolítani ezt a játékelemet és tudják, hogy sok játékosnak nehézséget okoz, ha egyszerre kell vezetnie és közben a célzásra is koncentrálnia. Ezért lesz célzásrásegítés, mellyel könnyen kilőhetjük például a kerekeket. Blackman hozzátette, hogy ennek ellenére sem lesz könnyű dolgunk, hiszen be kell osztani majd a lőszert, valamint jól meg kell választani, hogy milyen fegyverrel lövünk az üldözöttre. A játékos és a karakter fejlődésével azonban az üldözések is könnyebbek lesznek majd.
A Mafia III valamikor 2016-ban jelenik majd meg PC-re, Xbox One-ra és PS4-re.
Ezt a megnyilatkozást konzolosoknak szánták, akik gamepaddal tolnak.
A konzolok miatt causalosodunk el mi PC-sek is. Lassan kiveszik a játékokból a kihívás
Vegyétek, vigyétek, biztos jó lesz.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.