Ha tegnap éjjel kimaradt a napi Overwatch-adag, ne lepődj meg a következő bejelentkezésnél: a PC-s verzió már megkapta azt a javítást, amely többek között a játék első DLC-karakterét, Anát is magával hozza. Az új support természetesen ingyenes, mindössze egy kis türelmet kíván, míg leér hozzád a patch letöltésével.
Ana bő egy héttel ezelőtt mutatkozott be, Pharah édesanyjáról és az Overwatch egyik alapítótagjáról van szó. Mesterlövészpuskájával gyógyítja a társait és sebzi az ellenfeleit, illetve van egy hasonlóan működő gránátja, ami a hatósugarában ráadásul javítja a többi healerképesség hatékonyságát, illetve blokkolja az ellenfelek gyógyítását. Látványos trükkje, hogy ki tudja ütni egy időre az ellenfelét, az ultija pedig boostolja az egyik választott társat: ilyenkor a másik karakter sebzése és gyorsasága is nő, miközben kevésbé sérül.
A patch emellett egy sor másik változtatást is magával hozott. Overtime esetében nehezedik a vesztésre álló csapat dolga, ugyanis tovább tart a respawn, 20 másodperc után pedig gyorsabban pörög a számláló, ha senki nincs a közelben. Fontos változtatás emellett, hogy a Competitve Playben limitálják a választható hősöket, innentől kezdve egy karakterből egy lehet csapatonként.
A karakterek egyensúlyozásába is belenyúlt a Blizzard. D.Va - miután a fejlesztők szerint viszonylag kevesen választották - sokat erősödött, a Defense Matrix rugalmasabban használható és a cooldownja 1 másodpercre csökkent, illetve az Explosionön is finomhangoltak: most már kevesebbet kell várni a feltöltődésre és a robbanásra.
A másik komolyabb átalakítás Zenyattát érinti: neki erősödött a páncélja, a másodlagos támadása, felgyorsultak az orbjai, és az ultija is hatékonyabb lett. Így a Transcendence alatt gyorsabban mozog, mint korábban, és többet is gyógyít.
A PS4-esek és az Xbox One-osok még nem kapták meg a javítást, ahogy korábban, valószínűleg most is a konzolgyártók jóváhagyására várnak a fejlesztők. Ez maximum pár napot jelenthet pluszban.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.