Máig homályos számunkra, hogy a Bethesda miért döntött úgy, hogy törli a Human Head által fejlesztett Prey 2-t. Ez különösen az idei E3 Arkane-féle Prey-bejelentése után vált érdekessé, hiszen akár át is alakíthatták volna az előző verziót, ha ennyire ragaszkodik a kiadó a szériához.
Pete Hines, a Bethesda marketingesének elmondása szerint amikor észrevették, hogy a Prey 2 nem olyan, mint amire számítottak, már nem volt visszaút - a legjobb megoldás a játék törlése volt. Hines azt is hozzátette, hogy nagy eséllyel a Bethesda soha nem fog több részletet elárulni az ügyről, mivel az egészet már lezártnak tekintik, a Human Head pedig más projekteken dolgozik.
A kiadó nem szeretné, ha a fejlesztők rosszul éreznék magukat a Prey 2 törlése miatt, ezért senki sem akarja az ügyet felhánytorgatni. Ennek ellenére Pete Hines az E3 és azelőtt, hogy leleplezték volna az új Preyt, felvette a kapcsolatot Chris Rhineharttal, a Human Head alapítójával, hogy a támogatásáról biztosítsa. Szeretné ha továbbra is hinne a munkájában, és nem a magyarázkodással foglalkozna. Hines úgy fogalmazott: "Ez most nem jött össze."
Hírhez annyit hogy ilyen az igazi idő és pénzpocsékolás
Prey rajongóknak szerintem kötelező, na meg végre egy single craftolós, survive játék.
https://www.youtube.com/watch?v=flK208n397g
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.