A Super Mario Run biztosan nem találja fel a spanyol viaszt, lévén egy egyszerű auto-runner platformerrel van dolgunk, melyben a játékosnak csak az ugráshoz kell nyomkodnia az érintőkijelzőt a megfelelő időben.
Mégis, a márka van olyan erős, hogy a rajongók egyből ráharapjanak. A játék már tölthető iOS-re, azt azonban nem árt tudni, hogy mindenképp állandó internetkapcsolatra lesz szükség hozzá.
A Superdata becslései szerint a Super Mario Runt 30 millióan tölthetik le az első hónapban, így akár 60 millió dollárt is kasszírozhat vele a Nintendo. Habár a játék első pár pályája ingyen is kipróbálható, a teljes tartalom 10 dollárba kerül.
Az elemzőcég szerint a nosztalgiafaktor kulcsfontosságú lehet a játék sikerében, elvégre a játékosok a gyerekkori kedvencükkel immáron mobilon is játszhatnak, emellett a karácsonyi időzítés is szerencsés volt a Nintendo részéről.
Az androidos verzió megjelenési dátuma még nem ismert.
Lehet japánban már megjelent :)
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.