Mass Effect: Andromeda - színre lépnek a szereplők

  • Írta: Shifty
  • 2017. február 14.
  • Képek
Link másolása
Hiába az expresszvonat sebességével közeledő márciusi premier, az embernek még mindig az az érzése, hogy alig tud valamit a Mass Effect: Andromedáról. A mostani képek nem visznek közelebb a megoldáshoz, de legalább jól néznek ki.

Egy méretes előzetesben alaposan kitárgyaltuk már a Mass Effect: Andromedát, de még így is rengeteg az ismeretlen a játék körül. Pedig a premier már itt van a nyakunkon, hiszen a Ryder-család kalandja március 23-án jelenik meg PC-re, Xbox One-ra és PS4-re.

A mostani képek se visznek közelebb a megoldáshoz, de legalább egyes karaktereket már megismerhetünk.

21.
21.
#20: Alapvetően ignoráltalak volna, de nagyon mellélőttél, mert zsigerből gyűlölöm a TheVR-t (és az összes hasonszőrű csatornát), úgyhogy ez számomra túl sértő volt ahhoz, hogy elmenjek mellette. Egyszerű következtetéseket vontam le a játék jelenlegi helyzetéből, csak nézd meg, mekkora hype ment az elmúlt években az EA bármelyik nagy címe körül. Most meg kuss van, ráadásul nem is egy egyszerű kis játékról, hanem az egyik meghatározó és nagy sikerű sorozatuk visszahozataláról, új generációra költöztetéséről van szó. Nem fura? A korábbi tendenciák szerint már lépten-nyomon infókba, látnivalókba kéne ütköznünk, de nincs semmi. Egy Unravel-ből többet láttunk előre.
20.
20.
GAMEROD
#2: Hagyjuk már, aztán általában ti vagytok az elsők akik végignézitek a végigjátszást az istinél meg tököm tudja kiknél. A játékról pedig annyit hogy jobb lett volna ha maradnak ugyanabban a környezetben mint amiben az előző részek játszódtak, amiben legalább benne volt a föld és a hold is. Elvégre is földi karaktert irányítunk a játékban.
19.
19.
Macifasz
#17: Jól emlékszel, a pirosnak volt az a legvégén (vagy a stáblista után), hogy ahogy a romokban Sheprad fellélegzik, majd vágás és vége.
17.
17.
Shannaro
#16: Macifasz kolléga leírta, hogy volt "minden elpusztul" befejezés, volt ahol a főhős hal meg, és utólag, ha jól emlékszem beraktak egy happy end befejezést is ahol Shep nem hal meg. Vagyis a lényegesebb lehetőségeket felsorakoztatták, és válassz. A döntéseket meg lentebb beszéltük. Akár milyen lehetőségeket választasz a játék során, Shepard személyisége nem engedné, hogy hátrahagyja az ismert világot csak hogy ő, és még néhányan megússzák.
A DA meg már az első rész óta hanyatlik, ezen nincs is mit felemlegetni. Azt a sorozatot is szeretem, de egyértelműen lefelé mutat a görbe, az idő múlásával arányosan.
Ja, és csak az a harc reménytelen, amit el sem kezdenek.
16.
16.
user101
#13: Épp ellenkezőleg: így súlytalan az egész, mert egy félkarú rablótól, egy deus-ex machinától függ a "vége" és nem attól, hogy addig mit csináltál.

Ha nem beszari majmok lettek volna a BW+EA-nál akkor bevállalják, hogy bizony elpicsáznak minket a reaperek, mert eleve esélytelen volt az egész... Ezzel a válassz magadnak happy end véget-el saját maguk burkolták rózsaszín tömjénbe a játékot... nem én / mi vártuk, ők b@szták el... Ez egy reménytelen harc volt, az elejétől, még ha voltak is apró győzelmeink... A Happy End faktor meg lehetett volna, hogy Shepard elhúz az andromédába egy bárkával és az ablakból nézi, ahogy elpusztul a tejút rendszer...

Annyi minden lehetett volna, de nem... A DA "evolúciójáról" nem is beszélve... Én roppant kritikusan tekintek a BW-re és az Andromédára... Nagyon nagy pofára esésre számítok, vagy egy középszerű akciójátékra... peace... :D

15.
15.
Shannaro
#14: Hát igen... A "döntéseid számítanak" marhaságokkal már tele a padlás, rengeteg játékban van lehetőségünk választani, mit tegyünk/mondjunk, csak éppen jelentősége nincs. Mondjuk engem nem igazán érdekel, mert ha van egy jó történet, akkor sem játszom végig többször a játékot, ha más befejezést is kaphatok, mert számomra az, ha még egyszer nekifutok, valahogy elvesz a végigkövetett történet értékéből.
14.
14.
Macifasz
#13: Így van, és ezzel nem is lenne probléma...HA úgy lett volna 3 vége, ahogy megígérték. Tehát, hogy a 3 rész alatt hozott összes döntésünk, stílusunk, viszonyunk az embereinkkel, a különféle fajokkal stb. stb. szóval, hogy minden, amit a játék alatt csináltunk/megéltünk, az befolyásolni fogja az utolsó stáblista előtt történteket. De ez rohadtul nem így lett, mert 4 dologtól függ: jobbra mész, balra mész, egyenesen mész, és a bónusz, azaz egy helyben állsz egy ideig (jó pár percig), és akkor a kisgyerek megunja, elsétál, és kapod a minden elpusztult véget, amit Liara egy, a jövőnek szánt holo üzenete zár. Tök minden mit csináltál, milyen döntéseket hoztál, hogyan játszottál, mintha meg se történt volna. :-/ És nagyon nem ezt ígérték. :-/
A kedvencem ezzel kapcsolatban az volt, hogy amikor a fél világ fel volt háborodva ezen a megoldáson, akkor jöttek sorra az "azért nem tetszik nektek, mert hülyék vagytok és nem értitek a végét" cikket (asszem itt is volt egy) meg videók. :-D Na azokon szakadtam. :-D
13.
13.
Shannaro
#12: Miért kell erőltetni a happy endet? Semmi értelmi. Ha nincs áldozathozatal, akkor teljesen súlytalan lenne az egész. És ha szigorúan vesszük, a 3-nak 3 vége van...
12.
12.
user101
#11: Ha szigorúan vesszük, akkor a háromnak nincs vége. Van valami kamu rulett asztal a végén, nyomj egyet a három lehetőségből és megkapod ugyanazt a videót másik színnel. Ez a sorozat pofánköpése, a rajongók szembehugyozása, nem pedig lezárás... :(((

Ha tökös lett volna a BW akkor azt mondja a 4-részre: "elszúrtuk srácok, de kijavítjuk : az egész egy indoktrinált álom volt és valójában ez történt: Shepard szétrúgta a reaperek seggét és elindult az andromédába további seggek szétrúgása céljából."

Megtehették volna ? IGEN ! Gyávák voltak ? IGEN!

Na ez itt a probléma.
11.
11.
Derivel
#10: Ha az ME3 után indulnának útnak, akkor figyelembe kellene venni a végső döntést, ami alapjaiban változtatná meg az egész Andromédát. Érthető, hogy nem akarnak 3 különböző játékot készíteni.
10.
10.
user101
#8: Ez egy kitalált mese. Nincs kőbe vésve semmi. A történet íróinak egy tollvonásba kerül bármit pozicionálni az időben... Miért ne indulhattunk volna egy reaper flottával az android-ba ? Arról nem is beszélve, hogy mekkora flash lett volna egy ilyen story? Ugyan már ne legyetek már ilyen fásultak... :D
9.
9.
ilovenancythompson
#8: +1
sajnos Call Of D fanok nem jutnak el odáig hogy történet is van a jobb játákokban
meg időrend, de ma már a proli gamereknek áll a világ. Most is hozzászólt egy kettő itt. Prolis everywhere!
3.
3.
Mortis
#2: lehet, hogy csak stratégiát váltottak, hallgatva a sok éves kritikákra: valószínűtlen, de nem is zárható ki teljesen.
én berendezkedek egy cinikus pozícióba s egy egyszer fogyasztható, könnyed sci-fi kalandot várok, kb. az új Star Trek mozi szintjén csak 20-25 órában.
2.
2.
#1: Én is örülök, ha nem kell szenvedni ahhoz, hogy spoilermentesen kezdhessek neki valaminek, de itt nem ez a helyzet. Annyira nyomatja minden AAA játékát az EA - akárcsak a legtöbb nagy csapat - megjelenés előtt, hogy a csapból is az folyik, így amikor az egyik már vészesen közelít, de még szinte semmit nem tudunk róla, elég gyanús, hogy oka van. Még ha nem is ugyanaz a kategória, de volt már erre precedens. (Khm NMS.)
1.
1.
ilovenancythompson
nekem bejön eza fajta marketing. a frede fasznak mindent megmutatni előre, semmi meglepetés élmény nem marad gameleskor.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...