Korábban már részletesen írtunk a játék főbb mechanizmusairól, legyen szó akár a főszereplő karakterünk kialakításáról, az NPC-kkel való beszélgetésről, a döntési lehetőségekről, vagy a harcrendszerről.
Egy másik cikkünkben megemlítettük a városon belüli rengeteg interaktív lehetőséget, minthogy részt vehetünk a bandaháborúkban, több ezer szobát kutathatunk át, vagy hogy egy menőbb kabát megnöveli a reputációnkat, és így korábban elzárt területekre is bepillantást nyerhetünk.
Pár napja pedig már azt is megtudhattuk, hogy milyen konfiguráción fog biztosan jól futni a játék.
Most azonban újabb hírek érkeztek a Metro interjújának köszönhetően. A cyberpunk világok legikonikusabb elemei kétségtelenül a repülő autók, melyeket sajnos Max Pears, a CD Projekt RED pályadizájnerének elmondása szerint nem lesz lehetőségünk vezetni a Cyberpunk 2077: „Ugyan nem leszel képes arra, hogy a repülő autókat vezesd, viszont több küldetés során is döntő fontosságú szerepet fognak kapni.” Emellett pedig megerősítette, hogy repülés helyett a „gyaloglás, autózás és motorozás lesz a közlekedés fő módja a játékban".
Ezen infók alapján valószínű, hogy a repülő autók megmaradnak az AI által irányított járműveknek, melyek az előre meghatározott pontra szállítják a játékost, esetleg egyes küldetések különböző akciójeleneteiben kis időre a középpontba kerülhetnek.
További érdekes információ, hogy a játék elindítása után nem fogunk találkozni töltőképernyőkkel, az egész játék egy, az elejétől a végéig megszakítás nélkül élvezhető élmény lesz.
A Cyberpunk 2077-nek továbbra sincs megjelenési dátuma, és várhatóan PC-n, PlayStation 4-en és Xbox One-on lesz játszható.
Úgy tűnik, hogy ahová mi megyünk ott szükség van utakra :(
pedig nem hiszem, hogy annyira nehez megoldani
a beyond good and evilben lehet a videok alapjan
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.