Az Electronic Arts látványosan nem tud mit kezdeni a nála parkoló Star Wars-jogokkal, és ezen sajnos az sem segített, amikor a kiadó tavaly év végén bejelentette, hogy nem elégedett a Visceral Games által fejlesztett történetközpontú Star Wars-kalanddal, így nemcsak elveszi a projektet a csapattól, de be is zárja a stúdiót.
Akkor azzal indokolták a döntést, hogy a rajongók a nagyszabású, hosszantartó kihívásokra vágynak, így egy történetközpontú, Unchartedra hajazó Star Wars-játéknak nincs létjogosultsága a piacon. Akkor úgy tűnt, az egész projekt mögött álló, az EA-hez még 2014-ben csatlakozott Uncharted-rendező Amy Hennig még csak tervezi, hogy elhagyja a kiadót, de a Gamelab barcelonai konferenciáján az Eurogamernek adott interjúban elárulta, hogy gyakorlatilag már januárban lelépett és jelenleg is a saját indie stúdiójának elindításán fáradozik.
Ezzel kapcsolatban elárulta, hogy a jövőben nem is tervezi, hogy feladja a függetlenségét. Tervei szerint egy kisebb csapattal szeretne együtt dolgozni, és ha úgy alakulnak a dolgok, akkor különböző VR-projekteket is készíteni fognak. A kukázott Star Wars-játékkal kapcsolatban elmondta, a Visceral-féle változat a "polcon van", vagyis az is lehet, hogy az EA teljesen dobta azt a projektet, mert Hennig elmondása szerint az EA Vancouver teljesen más játékot készít, mint amit ők valójában elképzeltek. A rendező azzal zárta mondandóját, hogy a csapat imádta, amin dolgozott, és szeretné, ha életet tudna lehelni a projektbe, de ez nyilván jogilag egy bonyolult dolog lenne.
1. Az EA felvásárol egy stúdiót.
2. A stúdiót otthagyja az összes értelmes ember.
3. Az EA bezárja a stúdiót.
Egy ilyen SW jogot ennyi idő alatt így elb*szni... itt már régen nem a fejlesztőknél van a gond, hanem főnöki magasságokban.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.