A Ubisoft fejlesztői naplósorozatának harmadik részében az ókori tengeri hadviselést ismerhetjük meg részletekbe menően. Ezúttal a dárdák és íjak veszik át az ágyúk szerepét, így ellenfeleinkkel sokkalta közelebbről kell megküzdenünk.
Kiemelt fontosságú lesz a hajók manőverezési képessége, illetve gyorsasága, mivel a harcok során a legerősebb fegyverünk a hajónk orra lesz, mellyel könnyedén törhetjük ketté az ellenséges járműveket.
A fejlesztői napló előző két részéről egyébként mi is írtunk, az első részben az RPG-elemeket ismerhettük meg alaposabban, míg a második részben a szárazföldi harc került középpontba.
Az Assassin’s Creed: Odyssey október 5-én rajtol el PC-n, Xbox One-on és PlayStation 4-en.
Meglátjuk. Rengeteg tuti dolog lesz benne ez már most egyértelmű. Bizakodom. (Nem is tehetek mást, rendeltem egy gyűjtői kiadást :))) )
Én az Origins-szel játszottam először az AC-k közül és minden szinten kimaxoltam a játékot. 200 órával. Nagyon bejött a sok, franchise-t szídó kritika ellenére. Remélem ez is hasonló lesz.
A face animation ha olyan lesz mint az Originsben akkor tűrhető lesz és nem zavaró.
Az animáció a zavaróbb, ami érthetetlenebb mert Egyiptomban ilyenek nem voltak.
Már aszittem egyedül vagyok vele de a Spartan kick engem zavar. Skill töltődési idő nélkül kabarisztikussá teszi a sztem korábban szuperül megalkotott harcrendszert. Mi a jó abban ha elrugdosom az embereket???
Történelmileg (és átvezetve Bayek világába) jól volt vezetve a piramisoknál a sztori, extra itt sem kell, inkább a mítológiás fő- és side questek kellenek h lebilincseljenek mert én is imádtam mindig is ezt a kort. (Pont rápillantottam a Görög regék és mondák könyvre a polcon :) ) Ebben korlátlan lehetőségek vannak.
Hanem az iszonytatosan pontatlan animáció, a végtelenül gagyi beszéd- és arcmimika, az AI-k és úgy az egész játékmenet repetitív volta mellett nem tudok elmenni.
Ígérgetések ellenére egyedül a grafika szépül, de az nagyon, combat rész ugyan kicsit javult, de olyan messze van a 2018-as elvárásoktól, hogy az leírhatatlan. Az emberekkel focizó és baseballozó görög hérosz pedig az egész AC paródiája.
Sajnos túlságosan imádom az ógörög kort, úgyhogy majd leértékelve beszerzem, mert a szigetvilág lore-ja mindennek ellenére ígéretes (kérdés, mit tudnak ebből valóra váltani). És reménykedem, hogy legalább a sztori tűrhető lesz. Mert a játékmenetet már a gameplayek alapján unni kezdtem.
Mondjuk az Ubisoftnak rém kellemetlen, hogy óhatatlanul az RDR2-vel fogják összevetni, ha már ennyire közel jelenik meg egymáshoz a két open-world, és ezek a problémák, tartok tőle, hogy az RDR2 miatt még ordítóbbak lesznek.
A víz természetességének visszaadása és a víz alatti fények és látvány óriási erőssége volt a játéknak. Remélhetőleg itt is az lesz. A Ubisoftnál mindig rengeteget fejlesztenek a játék megjelenéséig sőt még utána is folyamatosan javítgatnak a játék minden szegmensében, itt is kötelező! A hajók design-ja csodás lesz, de a hajó - vízfelület találkozása finoman fogalmazva is hagy kívánnivalókat maga után... Ha csak ezt a videót nézzük akkor pocsék.
De ha csak feleannyira lesz szuper játék mint az Origins már akkor is király lesz. Persze remélhetőleg hozza azt a mércét.
A következő részek vagy a viking vagy a japán/kínai világban lesznek állítólag. Viking korabeli művészi rajzokat már láttam.
De egy Pompei-s, v felfedezések korabeli is mekkora lenne ;)
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.