A héten jelentette be a Sony, hogy PlayStation 4-en is elérhetővé teszi a cross-play lehetőséget a Fortnite esetében, mellyel kapcsolatban egyébként sok kritika érte őket, hiszen a Microsoft és a Nintendo is sokkal korábban nyitott már a konkurencia felé, mint őúk. A PlayStation Blogcast 308. részében Shawn Layden, a PlayStation-részleg nemzetközi vezetője mesélt bővebben a késés okáról.
„Ez egy olyan dolog volt, amiről tudtuk, hogy sokak akarják, sokaknak ez a vágya. És éppen ezért a lehető legjobb módon szerettük volna megvalósítani. A cross-play engedélyezése nem csak annyi, hogy megnyomunk egy gombot, és hadd szóljon. Ez egy többdimenziós tulajdonság vagy funkció.”
„Tehát meg kellett vizsgálnunk a dolgot technikai szempontból, utána pedig átnézni a partnereinkkel üzleti szempontból. Meg akartunk róla győződni, hogy ha mindezt engedélyezzük, akkor is tudunk-e megfelelő ügyfélszolgálati támogatást nyújtani. És mindemellett persze kérdés, hogy a megfelelő üzenetet küldjük-e mindezzel magunkról?”
„Mindenen végig kellett egyesével mennünk, hogy el tudjuk indítani a szolgáltatást, éppen ezért tartott hosszabb ideig, mint ahogyan azt szerettem volna. De a hosszabb idő ellenére most készen álltunk rá, hogy pár napja ne csak bejelentsük a cross-play funkciókat, de egyúttal elérhetővé is tegyük.”
Mindennek ellenére mégis lehet bennünk egy kis gyanakvás, hogy tényleg csak erről volt-e szó, nem pedig csupán üzletpolitikai megfontolásokról.
1:36 :D
Vagy nyilatkozhatták volna ezt is:
"Igény a crossplatformra? Még nem hallottam róla, nem figyeltem a híreket mostanában..."
:D
A jó munkához idő kell...a sz.rabbhoz meg még több, szokás vót mondani.
Ennél még a meg nem nevezett narancssárga párt ifistái is okosabban mondják, hogy "Nem nyilatkozom"..
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.