2013 novemberében érkezhettünk meg először a RimWorld kies bolygójára, Tynan Sylvester pedig azóta is töretlenül dolgozik a kiváló kolóniamenedzselős játék fejlesztésén. Öt év pedig elég kell legyen ahhoz, hogy egy játékot "késznek" nevezhessünk, ezt maga a fejlesztő is beismerte az év elején, így tehát végül elérkezett a pillanat ahhoz, hogy véget érjen a "just one more feature"-vonat.
A Ludeon Studios hivatalos bejelentése szerint október 17-én érkezik az a frissítés, amely végre megkapja az 1.0-s sorszámot. A patch elsősorban a megjelenés szempontjából lényeges, hiszen az zömében csupán bugfixeket tartalmaz, illetve egy mellékopciót, amellyel megszabhatjuk, hogy túlélőink mit és mit nem ehetnek.
A fejlesztésért felelős Tynan Sylvester egyébként a továbbiakban sem szeretné magára hagyni a játékot, annak ellenére, hogy a RimWorld elhagyja az Early Access-stádiumot, ez után is számíthatunk a tartalmi frissítésekre és a hibajavító patchekre. A játék atyja azt is elárulta, hogy több ötlete is van azzal kapcsolatban, hogy milyen irányba lehetne elvinni a RimWorldöt, de egyelőre még semmi sincs eldöntve, így jelenleg tartózkodik az ígéretektől is.
A RimWorld kizárólag PC-n érhető el.
hiányosság annál több.
Ezek nagy részét a Hardcore SK project v7: Sunrise mod csomag megszüntette és kiegészítette. A vanilla-ra én is azt mondtam, nem sok minden van benne. Azonban ez a mod csomag elég szépen megtoldotta a játékot lehetőségekkel.
Viszont a fejlesztőknek jár az irgum-burgum, azért mert csak most adták ki 64 bites verziót... A legtöbb modpack élvezhetetlenül elkezdett laggolni egy nagyobb méretű pályán amin volt növényzet, mert nagyon gyorsan megtelt az a 4 gb-t.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.