Noha a korábbi feltételezések azt sugallták, hogy nagy dobásra készül a Blizzard Diablo-fronton, sajnos ez mégsincs így. A készítők nyilatkozata alapján úgy tűnik, mégsem kapunk nagy bejelentést a novemberi BlizzConon.
A Blizzard tisztában van azzal, hogy sok rajongó a Diablo jövőjét egy új játékként képzeli el, de erre még várnunk kell, legalábbis a BlizzConon semmi ilyesmit nem mutatnak be. Ugyanakkor a készítők megerősítették, hogy több különböző Diablo-projekten dolgoznak, de addig nem beszélhetnek róluk, míg "nincs itt az ideje".
Emellett nagyra értékelik mindenki türelmét, csapatuk rendíthetetlenül azon dolgozik, hogy rémálomszerű élményt hozzanak létre a Terror Urának adózva.
Tény, hogy kapunk néhány Diablo-hírt a BlizzConon, de ezek bizonyára a harmadik rész közelgő frissítéseiről szólnak majd.
Sokan azt hitték, hogy a nemrégiben kiszivárgott Diablo: Reign of Terror cím a régóta pletykált Netflix-féle TV-sorozatot takarja, ám a Blizzard szerint mindössze új mechandise termékekről van szó - poszterről és pólókról többek között.
Cross platform erőltetése is azért jött most. Rendben szétszedtük a kommunitit több platformra, de a nagy részük már csak season első két hetére hajlandó feljönni. Ezek utána kicsit rizikósan vicces azzal magyarázni az egyre kevesebb játékost, hogy túl sok fajta gépen tudják tolni.
Rengeteg helyen olvastam, hogy vicces az hogy kevés buildek száma. Most őszintén, amikor van 9 osztály és arra elvárják azt, hogy mind több beállítású buildel ugyan azt tolja Great riften... nem fog menni. Szóval átlagosan marad két build az egyikkel normál riftet takarítanak a másikkal greatet. Van benne alternatív de azokat csak addig ameddig nincsenek meg a cuccok a főhöz.(mellesleg megjegyezve nem sok összeszedni)
Itt jön az a gond, hogy ebbe a játékba már nincs olyan, hogy ezzel ezt a részét egy kicsit könnyebben csinálod a másik részt nehezebben, vagy egyáltalán nem. Csak az, hogy ez 4+ szintel több great riftet csinál ezen a paragonon a másik meg egy kicsit gyorsabban takarít riften.
Azt se értem az akciós házzal, miért kellett elvéreztetni a kereskedelmet a játékba. 2-ben megoldották a runa szavakkal. Az akciós házzal meg az volt a legnagyobb gondjuk, hogy valós pénzel bárki bármit megvehetett. Most nem tudom engem hol érdekkeljen az, hogy ő megvesz mindent bánkártyáról. Nekem meg annyi gondom van belőle, hogy ezért kisebb a cuccok esélye. Meg ha kereskedni szeretnék ki kell lépnem és bámulnom kell az aukciós házat.
A következő, csak annyi fő gonosz farm van a játékba, amennyit a riftek végén találsz... Egyszerűen vicc, hogy kb 10 cucc kivételével minden dobhat mindenhol.
Akkor ez most miért rossz?
Ha csak ugyan annyit bele fogok tenni a következő diablo játékba mint a diablo 3-ba és közbe legalább annyit szórakozok, már elégedett leszek, ez pedig nem nagy elvárás.
Biztos, hogy lesz jövője a diablo univerzumnak és az eddigi játékaik alapján bárkinek van oka bizakodni akik szeretik azokat. A D3-ra is asszem 5 évet kellett várni az első megszellőztetés után. Nem lepődnék meg ha ezt az időt a D4 (vagy bármilyen nagy folytatást is kap a játék) esetében le akarnák redukálni azzal hogy tényleg egy biztos alapokon nyugvó játékot mutatnak csak meg a nagyérdeműnek.
Ha Diablo4 nem is lesz, akkor már egy D2 Remastered-et, plíííz.
Örömet és bódottágot kívánok az Overwatch és Heartstone játékosoknak, de azért remélem, a régi IPkről is hallunk valamit, egy jó Warcraft (nem WoW) v Starcraft témájú játékot tudnék értékelni. :)
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.