A vállalat teljes bevétele megközelítőleg 7 százalékkal csökkent, így 1,51 milliárd dollárt könyvelhetett el, ám a nyereség 38 százalékkal nőtt az előző év hasonló időszakához képest, vagyis összességében 260 millió dollárral zárt a kiadó.
Az adatokhoz viszont hozzátartozik, hogy nemcsak a bevétel, de a vállalat iránt elköteleződött játékosok száma is csökkent az utóbbi hónapokban. Egészen pontosan az Activision Blizzard 345 millió aktív játékossal rendelkezik, melyből 262 milliós játékos a King Games alkotásain keresztül kötődik a céghez (lásd Candy Crush Saga), 46 millió az Activision-játékokkal, 37 millió pedig a Blizzard-alkotásokkal.
A csökkenő tendenciából a Destiny 2 jócskán kivette a részét, a szeptember elején debütált Forsaken DLC-ről a vállalat ugyanis azt írta, hogy „nem sikerült teljesítenie pénzügyi elvárásainkat. Még mindig sokat kell dolgoznunk azon, hogy teljes mértékben újraélesszük a Destiny rajongói bázisát. Mivel ez még nem sikerült, így a Destiny az elvárásaink alatt teljesített az utóbbi időkben.”
A DLC viszonylag sikertelen rajtja egyébként azért is hathat rémisztően az Activision számára, mivel a körülmények teljes mértékben adottak voltak, hiszen a Destiny 2 szeptemberben szerepelt a PlayStation Plusban, illetve PC-n egészen november 18-ig ingyenesen szerezhető be az alapjáték.
Lehúzás és újra hasznosítás nagyrészt és kritikán aluliak az előző dlc-k.
Nem jól teljesített, azaz nem tudtak hülyére venni mindenkit újfent.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.