A három főhőst mozgató Left Alive-ban egy szomszédos állam minden előjel nélkül támad az országunk egyik határvárosára. Az ellenség nemcsak a katonákat mészárolta le, hanem a polgári lakosságot is, a megszállt területen masszív túlerővel nézünk szembe, így piszkos trükkök nélkül nem sok babér terem Mikhail, Olga és Leonid számára.
A játék túlélési aspektusa nagyon fontos, kiváltképp a lopakodás. Ezenkívül a meggyőzés erejére is hagyatkozhatunk, illetve a fegyverek és egyéb tárgyak készítése is kulcsfontosságú. Rengeteg működőképes mechanika dolgozik a háttérben, csak rajtunk áll, hogy csendben likvidáljuk az ellenséget, vagy inkább elkötünk egy mechát, és belecsapunk a lecsóba.
A Left Alive 2019. március 5-én érkezik PC-re és PS4-re.
#3: Nem kell az attitűd, meg az emberkedés. A videóra nézve 100%osan egyértelmű, hogy a Metal Gear Solid 5 köszön vissza, mind a betűtípus, mind az ikonok, a mozgás, a shading, UI, stb. Maga az engine is hasonlónak tűnik, a gonoszok mind Metal Gear stílusú rosszfiúk. Nagyon lusta, kényelmes dolognak tűnik semmit meg nem változtatni. (Az, hogy egy kisebb méretű Metal Gear Rex is feltűnik a videóban, meg se említendő).
a metal gear ota tilos lopakodos, tulelos sutereket csinalni mas neven, "vagy van valami amirol nem tudok"?
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.