Első ránézésre nem biztos, hogy megmondanánk, hogy az izometrikus nézetbe átültetett Rogue Corps valóban egy Contra-játék, pláne ha a négyfős kooperatív módját figyeljük. Ez a jókora perspektívaváltás némileg megfeküdte a tősgyökeres rajongók gyomrát, mondván, hogy a 2D-s akciójáték egy jellegtelen twin-stick shooter érzetét kelti.
Érdemes persze kivárni a végét, hiszen csak holnap, a megjelenés napján tapasztalhatjuk meg, hogy milyenre sikerült valójában a Konami üdvöskéje, az viszont némi reményt adhat a kételkedőknek, hogy a sorozat a jövőben még visszatérhet a kétdimenziós gyökereihez. A játék producere, Nobuya Nakazato a DualShockers csapatának adott interjút, ahol elárulta, hogy csupán néhány jó új ötletre lenne szükség ahhoz, hogy a következő Contra újra a régi formula szerint mozogjon.
"Imádom a régebbi 2D-s játékokat, és szeretnék még ilyeneket készíteni, de szerintem a szebb, modernebb látványvilágba ültetés önmagában nem elég. Ki kell találni valami újdonságot, innovációra van szükség ahhoz, hogy újra ezzel foglalkozzak - talán még zsánert is lehetne váltani."
Egyelőre tehát nem érdemes fél lábon állni a következő 2D-s Contra megjelenéséig, de a veteránok mindenképpen örülhetnek annak, hogy az ötletet nem söpörték le teljesen az asztalról. Addig is ott lesz a Contra: Rogue Corps, ami szeptember 24-én érkezik PC-re, PlayStation 4-re, Xbox One-ra és Nintendo Switchre.
Alig várom az enternalt...
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.