A Pathfinder: Wrath of the Righteous kapcsán a decemberi bejelentésnél már összeszedtük a legfontosabb tudnivalókat, melyekhez kiegészítésként most nem csak új képek érkeztek, hanem még Alexander Mishulin, a projekt kreatív igazgatója is elárult pár érdekességet a legutóbbi interjújában.
Ezek szerint a csapat meg kívánja őrizni a Pathfinder: Kingmakerben már bevált birodalomépítős struktúrát, mely során a játékosok nem csak azt élhetik át, hogy milyen érzés a saját királyságukat fejleszteni, a fontosabb karaktereket is több perspektívából ismerhetik meg.
Az új játékban hősként az első feladatunk az lesz, hogy az erődítménnyé alakított Drezen városát visszafoglaljuk a démoni erőktől, és főhadiszállássá alakítva visszahódítsuk az egész birodalmat a sötét erők markából. A hadjárat közben pedig rengeteg teendőnk lesz majd; toborozhatunk, sereget fejleszthetünk, elfoglalhatunk fontosabb stratégiai célpontokat, és még ősi romokat is átkutathatunk értékes leletek után kutatva.
Arról, hogy a projekt mikorra válik játszható alkotássá, feltehetőleg majd a február 4-én elinduló Kickstarter-kampányból kapunk újabb információkat.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.