Hiába fektette le egy dollármilliárdos sikersorozat alapjait, az első Assassin's Creed nem volt éppen hibátlan játék, többek között a mellékküldetéseiért is kapott hideget-meleget a játékosoktól - különösen a száz zászló összegyűjtése volt idegőrlő töltelékfeladat sokak szerint.
Persze ennek is megvan az oka, erről Charles Randall, a játék harcrendszerének AI-felelőse mesélt a Twitteren a napokban. Elmondása szerint a zászlógyűjtögetés vagy a hatvan templomos likvidálása nem is szerepelt eredetileg a játékban, a fejlesztés utolsó pár napjában, sietve dobták össze ezeket a mellékküldetéseket, miután "a vezérigazgató fia" kipróbálta a címet, és azt mondta, hogy unalmas, mert nem lehet benne semmit csinálni.
Lehetetlen vállalkozásnak tűnt extra tartalmat pakolni a játékba ilyen rövid idő alatt, de a Ubisoft srácai végül megcsinálták: Randall azt állítja, ő maga sem tudja, hogy mi történt ez idő alatt, de tulajdonképpen kész csoda, hogy az Assassin's Creed "nem olvasztotta le a konzolunkat".
Ugyanakkor a kapkodós munkának meglett a böjtje, így egy elég komoly bug is benne maradt a programban. Ha az egyik templomost rossz irányból közelítettük meg, az kiesett a játék világából, és bár a karakter meghalt, a küldetés teljesítését már nem regisztrálta az anyag, és így a kapcsolódó achievementtől is eleshettek a játékosok. Ezt a hibát ráadásul csak a játék teljes újrakezdésével lehetett orvosolni.
:D
-akkor úgy tűnik egészen mostanáig mindig valamelyik fejes kölke miatt kell holmi szir-szarokat gyűjtögetni minden ubifos játékban......
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.