Egy nyúlfarknyibbnál is nyúlfarknyibb betekintést kaphattunk a tegnap hajnalban tartott EA Play alatt az EA-játékok alatt dübörgő következő generációs motorba - a képsorok között a következő BioWare-projekt is felbukkant.
A rövid videóban egy pár képsor erejéig megnézhetjük (többek között) a következő Dragon Age-, Battlefield- és Need for Speed-játékok alatt dübörgő engine-t, ami - mi tagadás - elég áll-leejtősre sikerült - már ha tényleg ez lesz a végeredmény.
Sajnos mind a három sorozat esetében ezzel a pár villanással kell egyelőre beérnünk, de reméljük, a jövőben ez megváltozik, és hamarosan többet megtudhatunk arról, hogy min dolgozik a Criterion, a BioWare és a DICE csapata.
#2: Ha az Inquisition számodra rosszabb játékként jött át, mint a DA2, akkor szerintem nem szántál rá elég időt. Ha nem hanyagolod el a wartable kezelését és beszélsz a társaiddal, az Inquisition fel-fel nő az Originshez, még ha már nincs is meg az első rész bája. Tény, hogy sok időrabló feladat van, de azok az Originsben is voltak, a DA2 meg CSAK azokból állt. :DDD
Abban egyetértek, hogy az Inquisition, az Andromeda és az Anthem egy nagyon nagyon rossz irány része. Viszont amíg Weekes dolgozik a Dragon Age 4-en vezető íróként (ő felelt Tali sztoriszáláért a Mass Effectben, illetve Solas és a teljes Tresspasser DLC sztorijáért a Dragon Age-ben), addig fél szemmel még figyelem a projektet.
Hát persze, hogy jó ez, pasztmek.
a világ megalkotásába rengeteg időt öltek, öröm volt felfedezni( nyilván a vége felé már unalmasak, mert a küldetések csapnivalóak) - változatos tájakon fordulhattunk meg, különböző kultúrák s azok összetűzéseit követhettük nyomon; a koncepció és az audiovizuális kivitelezés egy négyest mindenképpen megérdemel( nem beszélve arról hogy ez volt az első Frostbite-motorral készített RPG, ami ugyan rettenet bugos volt de azok maximum az immerziót rombolták)
a karakterek is majdnem mind jóra sikerültek (ott van kivételnek Sara, aki az agenda pushing netovábbja), csak 1-2 unalmas van közöttük, ami a DA 2 után felüdülés volt( legyünk őszinték, egyedül Varis volt valamire való csapattárs) - az velük való interakciók is hozzák a megszokott BioW minőséget.
Van lehetőséget elég sok fajta karakter készítésére és komoly szerepjátékra, ez megint csak az Origins-hez van közel, nem a DA2-höz ami ebből a szempontból harmatgyenge( sok más szempontból is persze)
A sztori elég semmilyen, csak a DLC-kben történnek érdekes dolgok, ezt aláírom.
A játékmenet szolid, akciódús és látványos: elszakadt a régi vágású RPG vonaltól, végleg, de ez várható volt.
Ami borzasztó azok a repetitív MMO szerű mellékküldetések, de ez is kiküszöbölhető hogyha nem játszol sokat egyhuzamban csak egyszerre mondjuk maximum 3 órát.
Míg a Mass Effect bárkitől kaphat egy újabb esélyt pár év múlva, a Dragon Age úgymond Andromeda-ja már létezik a DA II képében. Azt a szintet sikerült jobban lerontani az Inquisition-nel, mint az Origins-t a DA II-vel. Szóval olyan a szitu Dragon Age szinten, mint ha a Meffekt Andromeda után jött már volna egy olyan szar folytatás hozzá, hogy ahhoz képest még az Andromeda-ról is ódákat lehet zengeni.
Majd jön ez a szar. Online Coop biztos és az Anthem motorja is biztos.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.