Az Anthemet bátran elkönyvelhetjük a 2019-es év egyik legnagyobb bukásának, de a BioWare Austin mégsem engedi el a játékot. A stúdió feje, Christian Dailey az utóbbi hetekben határozottan aktivizálta magát Twitteren, több korai képet és konceptuális dizájnt megosztott az online akció-RPG nagy frissítéséről, ami a remények szerint újra sínre terelheti a fuccsba ment játékot.
Dailey bemutatott néhány érdekes helyszínt, valamint egy teljesen új frakciót is: a Pirates of Blood Wind névre hallgató kalózbanda főhadiszállása stílszerűen egy hatalmas koponyára emlékeztető sziklánál kapott helyet. Ez persze önmagában kevés lenne, de a team a játék kulcsfontosságú rendszereit is alaposan átdolgozza majd.
Figyelmet kap a matchmaking, a játékosok autonómiája, átdolgozásra kerül a fejlődési és lootrendszer, nagyobb hangsúly kerül a barátokkal való közös játékra, na, és persze az endgame-tartalmak sem ússzák meg komolyabb revízió nélkül. A részletekről egy hamarosan érkező blogposztban mesélnek majd bővebben.
Kedvencem mikor macsó tengerészgyalogos társaim smart gun-nal nem tudnak lelőni egy tetves alien-t, ha meg valamit nem úgy csinálok ahogy a készítők elvárják összefossa magát a script és tölthetek vissza korábbi állást...
Mondjuk az Alien Colonial Marines nem csak azért volt szar,mert okádékul nézett ki,hanem mert az animációk és az AI is csinált érdekes dolgokat.Ráadásul voltak benne bugok elég szép számmal.
Mondjuk a Gearbox most is csak a Borderlands-ből él.
#14: gearbox is eljátszotta ezt a Sega-val a Colonial Marines kapcsán, ráadásul ők másra is költötték a pénzt, a játékfejlesztést meg kiszervezték harmadik félnek...
Sajnálatos, hogy erre a sorsra jutott a játék, de jelen esetben az EA kvázi a mentőcsapat szerepét töltötte be.
Mert a helyszinek jók meg a javelinek is, csak nincs olyan közössègi tèr sem mint pl a Destiny-ben ès kicsit lèlektelen.
Nem?
Akkor itt van egy halom szép rajz arról milyen lesz a játék!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.