Megannyi pletyka és szivárogtatás után tegnapelőtt végre hivatalos lett: készül a 2003-as Prince of Persia: The Sands of Time remake-je, amely 2021. január 21-én PC-re, Xbox One-ra és PlayStation 4-re fog ellátogatni. A jó hír mellé kaptunk egy előzetest is, amitől a rajongók - finoman is szólva - nem voltak elájulva. Ezekre a visszajelzésekre reagáltak most a játék fejlesztői.
Az újrakevert verziót fejlesztő Ubisoft Pune emberei elmondták, hogy ők egy jellegzetes és igazán markáns látványvilágú játékot szeretnének készíteni, hiszen a The Sands of Time egy igazán egyedi történet, ami megérdemli, hogy ne csak egy Assassin’s Creed-klón, vagy a 2008-as Prince of Persia stílusának az ipari másolata legyen. Pontosan ezért döntöttek végül egy olyan látványvilág mellett, ami határozottan "eltér" a többi játék kinézetétől.
Nem hulyek mostani konzolbol el van adva vagy 200millio lassan, uj genbol egyse , highend vgabol elhanyagolhato ami a csilivili grafikat tudna futtatni...
Latjak az a jatek sikeres ami a piriton is elfut, eszerint fejlesztenek.
A 3. is tetszett de az mar jobban elment h&s iranyba.
Nintendo képes volt megjelenés előtt egy hónappal kukázni és 0-ról újrakezdeni a Metroid prime 4-et, mások meg beleállnak az igénytelen fosukba, hogy ez márpedig jó és fizetsz érte...
Szóval tessék itt van még néhány példa a jó remakere, és Prince of Persia akárhogy is védjük, hogy milyne jó az eredeti...lehet, hogy jobb lenne akkor az eredetit megint kitolnia annak, akinek ez kevés.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.