A Bloomberg jelentése szerint a CD Projekt RED változtat az iparban már megszokott struktúrán, miszerint a fejlesztőcsapat tagjai csupán akkor kaphatnak extra anyagi kompenzációt a munkájuk után, ha a végtermék kiemelkedően jól teljesít a kritikusok körében. Ezt a lengyel stúdió eredetileg egész egyszerűen oldotta meg; a Cyberpunk 2077-nek 90 pontot kellett volna elérnie a Metacriticen, s habár a játék a cikk írásakor éppen ezen a határvonalon áll, a fejlesztőknek a továbbiakban mégsem kell aggódniuk emiatt.
Márpedig izgalomra lehetett okuk bőven, hiszen amellett, hogy a játék rengeteg buggal és technikai hibával került piacra, annak konzolos változata kifejezetten gyengén szerepelt látvány és teljesítmény terén, főképp az előző generáció alapgépein. Az eddigi tesztek java márpedig a PC-s verzióra fókuszált, a konzolos változatról szóló cikkek még csupán most szállingóznak be, és igen valószínű, hogy ezek a kritikák kevésbé lesznek elnézők.
Akárhogy is legyen, annyiban valószínűleg megállapodhatunk, hogy nem túl egészséges szokás az, ha a fejlesztők anyagi kompenzációját idegen kritikusok összesített véleményéhez láncolják, általában akkor is, ha egy adott fejlesztőnek a gyakorlatban semmi köze nincs az őrületes crunch mellett készített játék technikai oldalához.
Ami pedig a lengyel csapat tagjait illeti, mi mindenképpen örülünk annak, hogy megkapják a kemény munkájukért járó bónuszaikat. Kétségtelen, hogy a Cyberpunk 2077-re ráfér még néhány kör polír, de azt senki nem vitathatja, hogy egy hatalmas méretű, elképesztően komplex játékról van szó. Ne feledjük el, hogy annak idején a The Witcher 3 is kétes állapotban került piacra, később azonban mégis minden idők egyik legnagyszerűbb szerepjátéka vált belőle.
Amúgy az ilyen csórt autókkal érdemes megállni az úton, mert a béna dugó, ami lesz tőle segít őket megtalálni később és ezeket nem lehet hívni, mint a saját kocsikat.
(slap)
"Én örülök, hogy van egy hatalmasproblémázó réteg, aki veri az asztalt. Ilyen szinten nem lehet kiadni egy tripla A-s játékot. De sajnos szerelmes lettem ebbe a szemétbe, és mindent gyakorlatilag háttérbe szorítok ezért.
Ez egy mestermű, és egy trágyadomb keveréke. Nagyon remélem, hogy pár hét és rendbeteszik a játékot, mert az a tartalom, és szellemi érték, ami ebben a játékban benne van, kár lenne vesznihagyni. "
Megy majd evekug a parasztvakitas a munkaltato altal, higy mekkora binuszt kapsz majd de amukorneljon az ideje akkor barmilyen hülyeségre hivatkozva nem fogjak megadni, mert most nem olyan az anyagi helyzet, volt egy rossz értékelés, nem ugy alnak a csillagok, mem tetszik a szemed szine, a főnöknek kell egy uj X5 bmw, stb.
En eddig mindig igy jártam.
https://www.eurogamer.net/articles/2020-12-13-sony-has-begun-refunding-unhappy-cyberpunk-2077-fans-playing-on-ps4
Inkabb csapassatok ti is! ;D
..Mondjuk PC-n, vagy a kegujabb konzolokon, mert hallom eleg f@s lett a regi konzolokon, ott kell 1-2 honap mire jatszhato lesz rendesebben.
Aki játszott azzal, vagy ismeri a történetét a Piranha-nak, annak ez a kevéske infó is mond valamit.
Ennek ellenére én eddig oda vagyok a játékért, noha találkoztam már villódzó ellenféllel, nem forduló kocsival és egyéb apróságokkal, de a történet, a világ és egyebek annyira elterelik a figyelmemet, hogy nem tudok értük különösebben haragudni. :)
Egyébként meg abba gondoljon bele mindenki, hogy mióta itt van ez a Drága Covid, azóta egy fejlesztőnek mennyivel lehet nehezebb a munkája mint régen, akár az egymás közötti kommunikációt nézzük, akár a munkájukat. Én úgy gondolom, hogy minden CDPR-es fejlesztő odatette magát, amennyire az erejéből tellett és egy kicsit elnézőbbnek és türelmesebbnek kellene lennünk irányukba és várni a patcheket. Persze én is sajnálom a Xbox One-os és PS4-es játékosokat, hogy nem azt a minőséget kapták, ami be lett ígérve nekik, de bízni kell benne, hogy minél hamarabb ki fogják javítani a hibákat.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.