Íme, egy szóbeszéd, amely hallatán jó néhány játékos gyorsabban fog falra mászni, mint bármelyik assassin. A Ubisoft leleplezte az Assassin's Creed-széria következő nagy fejezetét, amely jelenleg az Infinity kódnéven fut. A projekt különlegessége, hogy a vállalat szakít az eddigi szokásaival, vagyis a jövőben a Ubisoft Montréal és a Ubisoft Québec nem felváltva fejleszti majd a sorozat epizódjait - az Infinityvel kezdve együttes kollaboráció gyümölcse lesz az orgyilkosos sorozat. A stúdió Jonathan Dumontot (Assassin's Creed: Syndicate) és Clint Hockingot (Splinter Cell: Chaos Theory, Far Cry 2, Watch Dogs: Legion) nevezte ki kreatív igazgatóknak a projekt élére.
Mindez eddig egészen remekül hangzik, mitől kéne hát tartani? Nos, a fenti hivatalos információk után Jason Schreier, a Bloomberg rendkívül jól tájékozott újságírója is hozzácsatolta a maga mondanivalóját a bejelentéshez. Schreier információi szerint az Infinity ahelyett, hogy egy hagyományos, akár több százórányi tartalmat kínáló epizód lenne, egy afféle online platformként szolgál majd, amelyre hosszú évekig építhet a Ubisoft két nagy stúdiója. Bizony, a franciák is kiszagolták a Fortnite és a Grand Theft Auto V receptjét.
Ha Schreier forrásai megbízhatónak bizonyulnak, akkor az Assassin's Creed Infinity nem egyetlen helyszínnel (és korszakkal) operál majd - ehelyett a folyamatosan frissülő tartalmak mindig újabb földekre és történelmi korok felé vezényelhetik a játékosokat, ezek azonban valamiféle módon mindvégig kötődnek majd egymáshoz. A szivárogtató szerint akár önálló játékokként is felfoghatjuk ezeket, és könnyen meglehet, hogy az így felsorakozó fejezetek mind kinézet, mind pedig játékmenet szempontjából eltérnek majd egymástól.
Feudális japán, vagy kina.
De ezek szerint ennek lőttek.....
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.