A Disney+ 2019-es rajtjával felpörgött a verseny a streamingszolgáltatók között, és a Disney platformja már rögtön az elején szépen állta a sarat, annak ellenére is, hogy a The Mandalorianon kívül sok exkluzív tartalmat nem tudtak felmutatni. Azóta persze már teljesen más a helyzet, szinte egy-két havonta érkeznek olyan új látnivalók a felületre, amelyek a Disney égisze alá tartozó nagy franchise-okból kerülnek ki.
Ennek eredménye is van: a The Hollywood Reporter szemlézte a The Walt Disney Co. harmadik negyedéves pénzügyi jelentését, amelyben szerepel, hogy már 116 millió felhasználóval büszkélkedhet a platform, és ezzel felülmúlta az előrejelzéseket – legutóbb 100 millió előfizető körül jelentett a cég, amit akkor elmaradásként értékeltek.
A streaminggel foglalkozó részleg 4,25 milliárd bevételt könyvelhetett el, ami 57 százalékos növekedés az egy évvel korábbi számokhoz képest. Ünneplésként november 12-én Disney+ Dayt tartanak, amelynek a tartalma még nem ismert, de ezen a napon kerül fel a platformra a Home Sweet Home Alone és a Dzsungeltúra is.
Ami a jelentésből minket érint, az a Disney+ terjeszkedési menetrendje, pontosabban annak a megváltoztatása. A cég úgy döntött, elhalasztja több régióban is a platform idénre tervezett startját, ide tartozik Kelet-Európa, Közel-Kelet és Dél-Ázsia is. A jelentés alapján 2022 nyarára várhatjuk, hogy Magyarországra is elérjen a szolgáltatás.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.