A BioWare és a Mass Effect-sorozat számára nem idegen az Epic Games videojátékos motorja, hiszen az eredeti trilógia részei mind az Unreal Engine 3-at használták. A több fronton is félresikerült Andromeda volt az első epizód, amely az Electronic Arts saját fejlesztői eszköztárát, a Frostbite Engine-t használta, utólag pedig világos, hogy a motorcsere nem vált a játék javára. A Kotaku korábbi részletes beszámolója szerint az EA fejlesztői eszköztára ekkor komolyan küszködött a pályák méretével, és hiányzott belőle néhány olyan animációs vagy mentési opció, amelyek elengedhetetlennek bizonyultak egy Mass Effect-játékban.
Ezek persze már a múlt problémái, a jó hír viszont az, hogy úgy tűnik, a történelem nem fogja megismételni önmagát. A BioWare a napokban komoly toborzásba kezdett, az álláshirdetéseket pedig még a csapat producere, Brenon Holmes is megosztotta Twitteren. Az úriember teljesen egyenes módon elárulta, hogy a csapat olyan programozókat keres, akik jártasok az Unreal Engine fejlesztői környezetében, hiszen ilyen tapasztalatra lesz szükségük az új Mass Effect fejlesztéséhez. A híreket egyébként Jeff Grubb, a rendszeresen megbízható ipari bennfentes is megerősítette.
"az EA fejlesztői eszköztára ekkor komolyan küszködött a pályák méretével és hiányzott belőle néhány olyan animációs- vagy mentési opció, amelyek elengedhetetlennek bizonyultak egy Mass Effect-játékban" ez sajnos az Andromeda és az Anthem sorsát is egyaránt megpecsételte :(
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.