A Battlefield 2042 nem sikerült az elvártak szerint – sem a játékosok, sem az Electronic Arts szerint. Az első lényegesebb frissítéscsokorra csak a nyáron számíthatunk, akkor veszi kezdetét a játék első szezonja, de ez nem azt jelenti, hogy a DICE ne dolgozna a háttérben, és ezt a stúdió is szeretné, ha tudnánk. Épp ezért összegyűjtik a kedvünkért, hogy jelenleg min kísérleteznek.
Az első gyűjtés a pályadizájnnal kapcsolatos tanulságokról szól. Amint azt írják, a játékosok visszajelzései alapján több olyan területet is azonosítottak, ami aláássa a játékélményt – és ezek némelyike abból ered, hogy 128 résztvevős meccsekben gondolkodtak. Sok esetben a pályák túlságosan nagyok lettek, ami felesleges kutyagolást jelent, túl sok a nyitott, lapos tér, kevés a fedezék, és mivel nincsenek tiszta irányok, ezért a játékosok úgy érezhetik, hogy mindenfelől éri őket a tűz.
A nagy játékosszám ahhoz is hozzájárul, hogy a sok katona és jármű túlságosan kaotikus szájízt hagy maga után. A Breakthrough játékmód 64 résztvevőssé tétele például jelentős előrelépésnek bizonyult, de szóba került a használható járművek számának korlátozása is.
Ezeket a hibákat a régi és a jövőben játékba kerülő pályáknál is ki akarják küszöbölni. A már játszható térképek közül a Kaleidoscope lesz az első, amit átalakítanak: a Breakthrough módban közelebb kerül a bázis a célpontokhoz, míg Conquest módban több fedezéket igyekeznek nyújtani. További pályákhoz is hozzányúlnak majd a későbbi szezonokban, de egyelőre erre koncentrálnak.
Ami az új térképet illeti, már tudják, hogy a nagyobb nem feltétlenül jelent szabadabbat is. A 128 fős pályákon kevesebb szektor és elfoglalandó pont lesz, de tervben van a pályák alakjának felülvizsgálata is, hogy ezzel segítsék a harctéri történések fókuszálását.
Mondjuk azok már a bf4nél is jobbak voltak
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.