Hogyan licitálhat rá bármelyik stúdió is egy olyan kivételes mesterműre, mint amilyen a 2018-as God of War volt? A játék eredeti csapata, a SIE Santa Monica Studio előtt is hatalmas feladat állt, amikor bevállalták a folytatást, a látottak és a fejlesztők szavai alapján azonban nincs okunk az aggodalomra.
A mai tartalmas betekintőben maguk a játék alkotói mesélnek a God of War: Ragnarök előzményeiről, illetve arról, hogy mire számíthatunk a novemberben megjelenő játék során. Habár a Ragnarök fejlesztését rendkívül megnehezítette a koronavírus-járvány, a stúdió mégis sikerrel vette az akadályokat, vagyis a körülmények nem kényszerítették rá őket arra, hogy a játékkal kapcsolatos eredeti terveiken bármit is változtassanak.
Egy nagy döntés azonban várt a csapatra, a végső szót pedig csakis a széria atyja, Cory Barlog mondhatta ki. Egy ideig kérdés volt, hogy csupán két részben vagy egy teljes trilógiában meséljék el a 2018-ban megkezdett történetet, Barlog pedig végül úgy döntött, hogy a Ragnarök lesz a saga lezárása. Ez persze újabb kihívásokat emelt a stúdió munkatársai elé, hiszen a játékmeneti újítások mellett egy olyan fantasztikus befejezést kellett megalkotniuk, amellyel a legnagyobb rajongók is igazán elégedettek lehetnek. Azt pedig, hogy mindez hogyan sikerült, a november 3-án érkező tesztünkben eláruljuk nektek.
A God of War: Ragnarök november 9-én jelenik meg PlayStation 4-en és PlayStation 5-ön.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.