Három számozott epizódot és egy mobilos mellékágat élt meg a Project CARS, további folytatásokra azonban nem érdemes számítanunk. A GamesIndustry.biz jelentése szerint az Electronic Arts úgy döntött, hogy nem fektet több pénzt és munkaerőt a régóta stagnáló szériába, a franchise-t végleg jegeli, a Slightly Mad Studios fejlesztőit pedig egyéb belsős stúdiókhoz szervezi át.
Az elmúlt néhány év elég mozgalmas volt a Slightly Mad Studios életében. Miután a Project CARS 3 gyakorlatilag senkit nem mozgatott meg, és a stúdió konzolgyártós tervei is zsákutcába futottak, szabad lett a vásár a fejlesztőcsapat felett. 2019-ben végül a Codemasters olvasztotta magába a londoni brigádot, és mivel egy évre rá a Codies az EA szárnyai alatt kötött ki, itt talált végül otthonra a Project CARS csapata is.
A kiadó azonban láthatóan nem tudott mit kezdeni a stúdióval - igaz, még egy gyenge mobilos próbálkozást láthattunk tőlük, de az elmúlt hónapokban már jól érezhettük, hogy a franchise az utolsókat rúgja. Idén ősszel beszüntették az első két rész digitális forgalmazását, mivel az EA nem érezte kifizetődőnek, hogy frissítse a játékokban szereplő autó- és pályalicenceket.
"Az ehhez hasonló döntések mindig nagyon nehezek, de lehetővé teszik számunkra, hogy olyan területekre fókuszáljuk az erőnket, ahol úgy gondoljuk, igazi közönségkedvenc játékok születhetnek. Jelenleg a versenyportfóliónkban rejlő erősségeinkre összpontosítunk, különösen a licencelt IP-re, a nyílt világú élményekre, valamint a franchise-aink kiterjesztésére fókuszálva.
Azokat a munkatársainkat, akiket ez a döntés érint, igyekszünk áthelyezni más pozíciókba a sport- és versenyjátékokkal foglalkozó stúdióinkon vagy az EA más részlegein belül. Most az a legfontosabb feladatunk, hogy a lehető legnagyobb támogatást nyújtsuk az embereinknek az átmeneti időszak során" - nyilatkozta az Electronic Arts.
Update! Az Insider Gaming értesülései szerint nemcsak a Project CARS, de a DiRT-sorozat is vágóhídra került. Itt azonban egy fokkal árnyaltabb a sztori, hiszen inkább rebrandingről lehet szó, miután a Codemasters megszerezte a WRC hivatalos jogait.
Tudom sokak szerint ezeket úgyis lekőrözte a Dirt Rally 2, de én személy szerint imádtam a pálya-generátort a Dirt 4-ben.
Könnyed agymenés, ami még vagány is.
A mai napig imádom és hiányolom a ps3-as korszakra jellemző tökösséget.
Pl. Kratos vs Poseidon harc, hát az milyen volt már.
Vagy az Ssx, de szerettem.
Nekem nem kell a nagy bejárható terület, a dark souls féle nehézség, vagy a the last of us szintű dráma.
Nem szenvedni akarok amikor leülök játszani, hanem szórakozni, jól érezni magam.
De abszolút igazuk van azoknak, akik jobban kedvelik a komolyabb játékokat.
Rengeteg munka és profizmus van bennük.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.