Phil Spencer: A játékosok és a fejlesztők között nagyobb összhang kell
- Írta: Nyuszcica
- 2023. január 18.
Phil Spencer egy díjátadó beszédében kifejtette véleményét, miszerint a játékgyártó cégeknek felelősségük van abban, hogy a játékosok és a fejlesztők, illetve a cégek között ne legyenek nézeteltérések. Spencer ugyanis kitüntetett vendége volt a 2023-as New York Game Awards-nak, idén a Microsoft videojátékokért felelős főnökét illette az Andrew Yoon Memorial Legend Award.
Beszédében hangsúlyozta, hogy a videojátékoknak örömet kell okozniuk egy olyan világban, amiben ilyen sok a negativitás. Spencer azt is kijelentette, hogy az üzleti vezetőkön múlik, hogy a játékosok megkapják ezt a boldogságot.
Ne aggódjatok a több, mint két órás videó láttán: 2:16:00 perctől tartja Phil Spencer a beszédét.
"Halo, God of War, Vampire Survivors, Peppa Pig - legendás játékok, kis játékok, mobiljátékok, indie játékok - mindegyiket arra tervezték, hogy az életünket boldogabbá varázsolja." - fejtette ki véleményét a vezető, miközben nem tett különbséget a fejlesztő cégek között sem.
egyébként meg mint mindennek, két oldala van ennek is
nagyon jó dolog early acces-ben pénzt szerezni, meg kapni a visszajelzést a közösségtől, de ugyan úgy, mint youtube-on, amikor egy csatorna elkezd csak a nézők többségének tartalmat gyártani, és kinyírni a saját személyiségét, ott annak vége a szememben. Majdnem ugyan ez a játékoknál is megvan.
technikai cuccok, tesztek, bugjavítás, balansz stb. kb. ezeknél jöhet a közösség szóba
kell a sokszínűség, amiből ered a nézeteltérés, szóval elég nagy baromságnak tartom ezt a kijelentést
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.