A masszív májusi update friss tartalmakat nem hoz magával, számos testreszabási funkciót annál inkább. Akik eddig küszködtek a csillagközi harcok során, de túl könnyűnek találták a gyalogos összecsapásokat, most szabadon módosíthatjuk azok nehézségét. Akinek a Very Hard szint sem okozott eddig különösebb kihívást, és ki vannak éhezve intenzívebb élményre, nyugodtan válthatnak az új Extreme nehézségre is.
Akik Xbox Series X/S-ne játszanak, mostantól választhatnak 30, 40 vagy 60 fps-es mód vagy a korlátlan képfrissítés között, feltéve, ha VRR-kijelzőkkel rendelkeznek, melyek képesek 120 Hz-re. Most már a vizuális minőséget előnyben részesíthetjük a jobb teljesítménnyel szemben, vagy fordítva.
Ezen kívül számos bugot gyomtalanítottak a Bethesda srácai, főleg azokat, amelyek egy-egy küldetés során borzolták a kedélyeket. A javítások teljes listája igen terebélyes, meg sem próbálkozunk azzal, hogy részletezzünk mindet. Lassan, de biztosan haladunk a Shattered Space kiegészítő őszi megjelenése felé - addigra talán az alapjáték is csiszolt lesz.
Bethesda jobban tenné, ha elengedné ezt a kudarcos időszakot és minden erőforrást ráfókuszálna TES VI-ra, miközben legalább negyedére leviszi a Starfield árát, arra a szintre amit ér.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.