Az eddig leginkább a Burnout-sorozatról és a BLACK-ről ismert Criterion következő munkája egyelőre titok. De azt ígérik, pár hét múlva az E3-on mindenre fény derül!
Az eddig leginkább a Burnout-sorozatról és a BLACK-ről ismert Criterion következő munkája egyelőre titok. De azt ígérik, pár hét múlva az E3-on mindenre fény derül!
Azt mindenesetre tudjuk, hogy az Electonic Arts teljes kétségbeesésében a Criterionra sózta rá a Shift előtt teljesen behalt Need for Speed-sorozatot, abban a reményben, hogy Burnoutos srácok gatyába tudják rázni a szériát. Persze azt viszont nem tudjuk, hogy ezt jelentik-e be az E3-on, hiszen valószínűleg dolgoznak más projekteken is.
Mindenesetre aki hozzám hasonlóan úgy gondolja, hogy az igazi Need for Speed szellem meghalt a harmadik, vagy a negyedik rész után, annak ajánlom figyelmébe a lenti videót, főként az elején a szöveget, aminél jobban magam sem tudtam volt megfogalmazni a lényeget. Sajnos a sok Fast and Furious koppintásban elveszett az, ami az NFS szelleme volt mindig is (special thanks to Róóland).
Mindenesetre aki hozzám hasonlóan úgy gondolja, hogy az igazi Need for Speed szellem meghalt a harmadik, vagy a negyedik rész után, annak ajánlom figyelmébe a lenti videót, főként az elején a szöveget, aminél jobban magam sem tudtam volt megfogalmazni a lényeget. Sajnos a sok Fast and Furious koppintásban elveszett az, ami az NFS szelleme volt mindig is (special thanks to Róóland).
Ma már utcai autókat vonultat fel, és nem babrálnak azzal, hogy prototípusokat, vagy egyedi készítésű verdákat is bedobjanak.
Pont azért, mert a népnek ez kell.
És én ezért szerettem bele a TDU-ba. Mert PC-n nincs más cím ami egyedi autókat vonultatna fel.
Az újakat is viszik, mert kevés a jó kis versenyzős játék, de nem megy úgy, mint régen, és nem is jön be a népnek úgy, mint régen...
Félre ne értsetek, én is megvettem a TDU-t kiváló játék, de azért nézd meg melyik korosztály játszik vele, és melyik korosztály a fő NFS vásárlóréteg. A 18 évesek és a 8 évesek között van bőven különbség, és 8 éves autós játékokból sokkal több van...
Hát igen, a legjobb ellen-példa a TDU... Pont amikor a NFS játékok elgyengültek, és a nép egy jó kis játékra szomjazott, kiadták a TDU-t és arattak vele :-)
Egyetlen hiba? (vagyis a TDUnál nem), hogy gyakorlatilag ugyanaz a helyszín végig. Ha NFS szempontból nézzük, de: egzotikus pálya/pályák, egzotikus autók, belső nézet!! (NFS1-ben már volt..., nálam a TDU hozta vissza a szimulátorokon kívül).
Rohadtul sikeres lenne. Ennyi.
UI: Underground 1 érdekes és marhajó volt. UG2 felesleges freeplay, 0 városbeli történéssel. MW: érdekes, de nem eléggé. Carbon: vicc. Undercover vicc ésigytovább. A többi azóta pontosan ugyanaz kivéve a Shift, de azt meg veri minden más ld. Forza, pc-n meg GTR.
A Criterionnál legalább van esély arra, hogy a minőséget is visszakapja a sorozat és én hiszek benne, hogy aranyközéputat találhat a mostani és a régi játékosok között.
Az Underground óta elég szép generáció váltáson esett át a sorozat, a legjobb az lenne, ha 2 rész jönne egyszerre, egy felújított régi és egy agyonhypeolt trutyi. (mondjuk szerintem a Shift már nem volt rossz próbálkozás).
3. mire a Criterion? A feltámasztáshoz nem kellene más, mint a régi NGS stílus - egy jó kis soundtrack, jó kis luxus autók, a régi jó pályák rövidítésekkel, zsaruk stb. Ha felujítanának pár régi pályát, és egy ilyen NFS jelenne meg, már annak is sikere lehetne...
Én attól tartok, hogy a Criterion csinál belőle egy őrült száguldozós játékot. A Burnouttal is ez a bajom - már annyira gyors lett a játékmenet, hogy élvezhetetlen a környezet,a grafika, és fél óra játszás után kikészült a szemem tőle.
Azt azért biztosra vehetjük, hogy a Criterion mindent megtesz az NFS sorozat felélesztésével, nem vállalták volna el, ha nem hinnének benne. Mellesleg az is tuti, hogy ha ők nem tudják feltámasztani a sorozatot, akkor ezen a világon senki sem!
Criterion az egyik kedvenc csapatom, nem hiszem, hogy csalódást fog okozni.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.