A legendás Deus Ex folytatásában mindent az egyjátékos élményre tesznek fel a készítők: nem lesz se multiplayer támogatás, sem pedig Natal.
A Square Enix montreáli stúdiója árulta el, hogy a fejlesztés során az egyjátékos élmény maximumra csiszolására törekednek, s semmit nem akarnak feláldozni a multiplayer oltárán, így utóbbit teljesen ki is hagyják az új Deus Ex játékból.
A történet 2027-ben játszódik, vagyus 25 évvel az eredeti Deus Ex eseményei előtt, a játékmenet pedig négy elem köré szerveződik: harc, lopakodás, hackelés és szociális élet. Utóbbi négy közül bármelyikre specializálódhatunk, s a játékélmény ennek megfelelően változik, valamint többféle befejezés is kialakulhat.
Ezen kívül a fejlesztők egy teljesen új fedezékrendszert készítenek, és bevezetik a kivégző mozdulatokat is: ezeket gyanútlan ellenfeleken hajthatjuk végre. Főhősünk, Jensen például a karjába épített penge-implantokkal csendesen lekaphat egy őrt hátulról.
A Deus Ex fejlesztői nem ugranak fel a Natal partyvonatra sem, úgyhogy ízig-vérig klasszikus, az eredeti játékhoz méltó folytatást kaphatunk.
Nagyon, nagyon várom.
#2: Ja,én is.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.