Skyrim - a sérült sárkányok nem tudnak repülni

  • Írta: zoenn
  • 2011. június 3.
  • Hír
Link másolása
Nem lehet azt mondani a Bethesdára, hogy nem figyelnek oda kellőképpen a részletekre. Ezúttal a hivatalos PlayStation Magazine közölt le egy delejes előzetest a The Elder Scrolls V-ből, melyből egy csomó új információról és pontosításról lett fogalmunk. Ősszel bérelt helyünk lesz a gép előtt, ide a bökőt!

Az már eddig is nyílt titok volt, hogy a sárkányokkal bárhol összhozhat a sors bennünket, megjelenésük a Skyrimben teljesen véletlenszerű lesz. de azt eddig nem tudtunk, hogy a sérült sárkányok képtelenek lesznek repülni, így a földön kell továbbharcolnunk velük. Ez a gyakorlatban annyit tesz, hogy először a nyíllal, vagy mágiával a szárnyaikat kell kilyuggatnunk, minekután a gyík a földre rogy, ahol már közvetlenül megismerkedhet a kardunk erejével.

Néhány sárkányüvöltésről is lehullt a lepel - bármit is jelentsenek az idegen kifejezések: Yol Toor, tüzes lehelet, Liz Slen, jégkristályok eregetése, Strun Bah Qo, villámcsapás, lelassítható idő és forgószél -, melyek lehetővé teszik, hogy gyorsan helyet változtassunk bármely irányba. A sárkányüvöltéseket folyamatosan tanuljuk meg a játék során.

Pár pontos Dual Wielding kombinációra is fény derült, mint ismeretes a játék külön megkülönbözteti, hogy mit használunk a jobb, illetve a bal kezünkben:

  • Fegyver és fegyver
  • Fegyver és pajzs
  • Fegyver és fáklya
  • Varázslat és fegyver
  • Varázslat és varázslat
  • Kétkezes fegyver


A Bethesda ismét kiemelte, hogy milyen nagy hangsúly lesz a Radian Story-ból fakadó véletlenszerű küldetéseken, melyeket a Fallout 3 mechanizmusa ihletett. Az ígéretek szerint sokkal élvezetesebb és változatosabb elfoglaltságok lesznek ezek, nyoma sincs már az Oblivion gyenge töltelék-eseményeinek.

13 különböző ércet használhatunk a craftingolás során. Nem túl örömteli bejelentés az, hogy a Bethesda törölte a pusztakezes harc képességét (Hand to Hand), mondjuk lesz mód rá valamilyen formában. Három új frakcióhoz csatlakozhatunk a Dark Brotherhood bérgyilkosklán mellett, számos küldetésfolyam összekapcsolódik egymással és a fő történettel. Lássuk a szervezeteket:

  • The Thieves Guild (tolvajok céhe)
  • The College of Winter Hold (mágusok céhe)
  • The Companions (harcosok céhe)

Nincs tehát meglepetés.

Minden város a Skyrim világában egyedülálló gazdasággal rendelkezik, a játékos szabotálhatja a lakosok jólétét, ha úgy tetszik. Őrök grasszálnak a települések utcáin, de már korántsem olyan legyőzhetetlen fickók, mint az előző játékokban. A ránk kitűzött vérdíj nem érvényes az egész provinciára, csak ott köröznek majd bennünket, ahol a csúnya tetteket véghezvittük.

Több mint 60 ezer sornyi rögzített párbeszéd került a játékba (előre is sajnáljuk kishazánk zseniális honosító csapatát), ráadásul a szinkron is jóval több, mint az Oblivionban és a Fallout 3-ban.

Az utazási lehetőségek tárháza eléggé impozáns a Skyrimben. A cikk megerősítette a lovak visszatérését, melyek irányítása is finomodott az idők során. A Morrowind gyorsutazásának lehetősége tért vissza a Skyrimben, tehát csak a lovaskocsikkal utazhatunk a főbb települések között és nem óriásbolhával persze. Az Oblivion korlátlan Fast-traveljét kivették a repertoárból szerencsére, hiszen csak olyan helyre utazhatunk a térképünk segítségével, melyet már korábban felfedeztünk.

26.
26.
Extol
Puszta kezes harc volt Oblivionban akkor mikor kiütötték a játékos kezéből a fegyvereket, ez valsz megmarad ezután is, kétlem hogy odaragasztanák őket.
25.
25.
vytros
#24: Ha a CGI/gameplay trailerre gondolsz, akkor nem, abból még nem tudhattuk, hogy ez benne lesz a játékban.
24.
24.
dzsiádzsó
Lehet én vagyok túlinformált (bár inkább GK szokás szerint alul) de eddig is tudtuk a sárkány lesérül, majd földön megy tovább a harc ahol legyőzzük, és belénk száll az ereje amitől újabb sárkány üvöltésekre lesz elég energiánk.

Sajnos ez a játék a túl várós kategória, de tolnám már!!
22.
22.
l.rics16
tudom hogy a jatek nagyban arro szol hogy öld meg a sárkányokat de azé reménykedtem abban hogy lovak heylet majd utazhatunk sárkányon mondjuk ugy hogy elkaptunk egyet vagy vami hülyeség de állat lett volna :P
21.
21.
Skyer
#16: Btw, a pusztakezes harcnak semmi értelme. Oké legyen, de kétlem, hogy azt kimaxolva fogja bárki is kivinni a játékot :D
20.
20.
#16: már tudom kit fogok privátban zaklatni, ha felmerülnek bennem a játékkal kapcsolatban kérdések... ;)
18.
18.
ilor14
várós bár az elődökkel egyáltalán nem játszottam
17.
17.
Daffit
#7: Az Oblivion-t egyszer végigvittem úgy, hogy nem használtam Fast Travlet. Csak ló és gyalog :D
16.
16.
Daetnas
"nyoma sincs már az Oblivion gyenge random eseményeinek. " Az Oblivionban nem voltak random események.

"Nem túl örömteli bejelentés az, hogy a Bethesda törölte a pusztakezes harc lehetőségét (Hand to Hand)"
Nem törölte a lehetőségét, hanem kivette a pusztakezes harcot a képességek közül. Tehát valsz. harcolhatunk pusztakézzel, és valószínűleg lesznek pusztakezes perk(ek).

"Három új frakcióhoz csatlakozhatunk a Dark Brotherhood bérgyilkosklán mellett"
Pontosítás: hármat jelentettek be. Nem feltétlenül ennyi van összesen.

"Az Oblivion korlátlan Fast-traveljét kivették a repertoárból szerencsére, hiszen csak olyan helyre utazhatunk a térképünk segítségével, melyet már korábban felfedeztünk. " Ez az Oblivionban is pontosan így volt, a városok kivételével.
Tehát egyszerre van jelen a morrowindszerű, és az oblivionos gyorsutazás a játékban.
15.
15.
drat576
#14: "Dark Brotherhood bérgyilkosklán mellett..."
14.
14.
bernyi
Kár, hogy nem lesz bérgyilkos céh, mert az oblivionban az volt a legegyedibb, bár lehet most a kevesebb több lesz
Ámen
13.
13.
NECROSMOKE
Én a 3ikal játszottam és az már nagyon tetszett, csak nagyon nehéz is volt nekem...akkor.A 4et nem probáltam, d eláttam vidiket és zsírjónak néz ki, de ez ŰBER lesz !!!.
12.
12.
Split
Tényleg, itthon ezt ki fogja forgalmazni? Ha a PlayON, akkor reménykedhetünk egy magyar feliratfordításban? :D
11.
11.
Raam989
Én fast travelt akarok, nem szeretek küldetések közt bóklászni. Ha felfedezni akarok, akkor azt két küldetés közti üresjáratban megteszem...
9.
9.
Split
Olyan ez, mint mikor a M.A.G.U.S., és a modern technológia találkozik. Leírhatatlan!!! :')
8.
8.
vytros
#6: Ja ilyen kis munkás céhekre gondolsz? :D Hát ha végülis a "mellék"-munkákban jó a karakter, akkor lehetne, csak a küldetések lennének érdekesek :) Mondjuk egy jó kis ár-csökkenés és craft-item ellátás nem lenne rossz, most ahogy belegondolok.
7.
7.
vytros
#1: Az Elder Scrolls: Arena-ra gondolsz amit 1994-ben adtak ki DOS-ra? -.-

NAGYON VÁRÓÓÓÓÓS, főleg hogy Morrowind szerű fast travel lesz, ez visz az élményen számomra :) Az Oblivion és a Fallout szerű "lusta" fast travel zavarta a csőröm...Az Oblivionból a táj felére nem emlékszem, nem úgy mint a Morrowindből.
6.
6.
Mortis
#5: Elvileg megnövelik őket, bár szerintem ne gondoljuk még konkrétra ebben a témában.

Nem tudom, én azért egy-két új céhnek is örültem volna. Volt elég a középkorban, be lehetne építeni, de ez legyen a legnagyobb hiba. Még mindig első a várólistámon.
5.
5.
vuliem
Az oblivion nekem a bejött, kíváncsian várom ezt is. Mondjuk remélem a varázslatok terén kezdenek valamit, mert az oblivionban elég silány volt a felhozatal, nem volt túl változatos a repertoár.
4.
4.
Antihero
nagyon várom ezt a játékot, pedig az oblivion volt az első, amit a szériából kipróbáltam. de csak azért, hogy ismerjem az univerzumot, mire ez kijön. engem ez bármikor a géphez kötne. nagyon várandós anyag.
3.
3.
Gaben20
én is így vagyok vele, nagyon tetszik..
2.
2.
falselight
kár az óriásbolhákért, imádtam őket a morrowindben. f
1.
1.
Laykray
Az elsővel nem játszottam, de ez lehet meg lessz.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...