Míg más játékokban ki kell szállni az autóból, és át kell rohanni egy másikig, a Driver: San Francisco története (hősünk kómában van, és az emlékeit idézzük fel) lehetővé teszi, hogy sokkal frappánsabban megoldjuk az autócserét. A Shift bekapcsolásával kapásból felülnézetből pásztázhatjuk az utcákat, majd a nekünk szimpatikus járgyányra rábökve, már vezethetünk is tovább.
A Shift az új Driver egyik központi fícsöre, ezért nem csak az egyjátékos részbe, hanem a multiba is beletették. Autós játékból nehéz különleges multiplayer módokat kihozni, itt azonban az általános üldözéses játékfajták mellett lesz például capture the flag és bázisvédés is. A Ubisoft Reflections alapítója, Martin Edmondson szerint kicsit Mátrixszerű hatást értek el ezzel a lehetőséggel, elvégre sosem tudhatjuk, hogy előttünk melyik autó irányítását fogja átvenni egy ellenfelünk. Persze minden poén ellenére könnyen káosszá fajulhat a játék, ezért a készítők sok helyen limitálták a játékosok számát - még a legdurvább pályákon is csak nyolcan játszhatunk egyszerre.
A Driver: San Francisco szeptemberben fog megjelenni PC-re, PS3-ra, Xbox 360-ra és Macre.
De legalább a trailerből kiderült hogy rendes autók is lesznek a játékban nemcsak ratyi amcsi benzinzabálók.
Sajnálom, h a mai játékokat ennyire könnyűvé teszik a sok 10 éves és hülye emberek miatt. Régen még izzadni kellett egy kis sikerélményért. Van erre is egy meme :D
http://graphjam.files.wordpress.com/2011/05/funny-graphs-im-never-happy-when-its-over.png
A zsaruk meg szerintem tudni fogják, hogy melyik kocsiban ülsz. Máskülönben tényleg egy vicc lenne az egész.
Én őszintén szólva egy Driver féle autós játéknak más multit el sem tudnék képzelni, mint roncsderbit. :D Az ilyen Capture the Flag meg bázisvédés egy autós játékban elég nagy baromság, főleg ezzel a Shifttel együtt. Ha nálam van a zászló, és el akarnák tőlem venni, csak gyorsan átteleportálok egy másik kocsiba, ami mellesleg elég közel tartózkodik a saját zászlónkhoz, akkor ennyi volt? Miénk a pont? A bázisvédést meg nem tudom hogy elképzelni, bele kell szállni az ellenfél bázisába kocsival, és le kell rombolni, vagy mi? Ezeknek nem sok értelmük van.
De én azért bízok benne, hogy Singlebe nem fogják ennyire kötelezővé tenni a Shift használatát, hanem eldönthetem, hogy hogyan is akarok játszani.
1szer az enyémet 2nap után
aztán átmentem haverhoz akik felváltva próbálták megcsinálni egész nap
sikerült ott is
játékot letettem és azt mondtam egy életre elég volt ez:)
17. Driver 1 végső küldetés = régi szép emlékek, nehézség, méreg és idegbaj :-)
Ezek után már azt várom, hogy berakják az új FPS-ekbe, szal ha meghalsz, akkor nem kell majd újrakezdeni, hanem belebújsz egy másik baka bőrébe és mehet a hetelés tovább...
Pálya egyik végétől átrepeszteni a másikig időre, megállás nélkül és végig gyorsabb, erősebb kocsik lökködtek minden irányból....és még az út is vizes volt:))
- a küldetés időre lesz, és szar kocsival kezdesz, amit cserélni kell
- konkrét kocsit kell találnod a városban, és azzal teljesíteni a küldetést
- rendszeresen olyan aktívan beléd fog hajtani az AI, hogy cserélned kell stb.
Ha lenne véletlen olyan nehéz küldetés, mint a Driver 1 végén, azért idővel én is vétkeznék, mert nem lenne kedvem ezerszer próbálkozni :-)
Ami még ebben szintén zavaró, hogy ha jól láttam, zsarus üldözés során is válthatsz. Szóval semmi üldözési izgalom? Amikor megunom őket, akkor váltok a város másik sarkába? Vagy hülye módon azonnal tudni fogják, hogy én ülök abban a kocsiban is? Vagyis minden izgalmat, nehézséget ezzel lerombolhat az ember?
A multit meg szerintem mondanom se kell, hogy roncsderby lesz…
- Driver 1 stílus, és nem lehetne egyáltalán kocsit cserélni, így az egyes küldetések igazán nehezek lehetnének
- Driver 2 stílus (ami nekem igazán tetszene), hogy lehetne kocsit cserélni – normális módon, csak üldözés alatt nem.
De ahogy látom, így nagyon nehéz lett volna a játék, s egyszerűbb, ha bármelyik kocsiba belepattanhatsz. Vagyis az emberek b@szok rá alapon fognak vezetni, zúzni, hisz nem kell a kocsira vigyázni… Ezzel kivágják azt, ami az első 2 részben tetszett, ettől voltak a küldetések hangulatosak, és nehezek. Még azért bízom a játékban, de a vétel előtt nekem kellene egy demó.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.