Annak idején a Ubisoft az Assassin's Creed II és a Silent Hunter 5 megjelenése előtt vezette be a rendszert, miszerint a játékok számítógépes verzióját csak úgy lehet játszani, hogy az adott PC folyamatos internet eléréssel rendelkezik.
Az ötlet lényege egy hitelesítési folyamat a szoftver eredetiségéről, ám a taktika végül bukásnak bizonyult: a játékosokat inkább bosszantotta, hogy egy hálózati hiba miatt több órás, mentés nélküli játékállásuk veszhet el, illetve emlékezetes, hogy anno a hitelesítő szerver is lehalt (állítólag külső támadások révén), ezért mindenki tudott játszani, csak az nem, aki eredeti játékot vett - ja, mert tudni kell, hogy a védelmet különösebb nehézség nélkül fel tudták törni.
A Ubisoft az Assassin's Creed: Brotherhoodnál már nem használta ezt a rendszert, és a korábbi játékaiból is kivette azt, most azonban az új Driverrel visszatér hozzá: a készítők egy Twitter-üzenetben erősítették meg, hogy a San Francisco PC-s verziójának futtatásához állandó internet hozzáférés szükségeltetik.
A Driver: San Francisco egyébként szeptember 2-án jelenik meg PC-re, PS3-ra, Xbox 360-ra, de lesz majd Wii-s változat is. Érdekesség, hogy Amerikában épp az imént tolták el egy héttel a premiert, ennek elsődleges oka, hogy a készítők nem akarták ugyanakkor kiadni a játékot, mint amikor a Madden NFL 12 jelenik meg.
Változik a játék azt vagy tetszik vagy nem. Ez most nem spec nem tetszik.
Sok játék van ami messze nem olyan mint régen. Nem is kell messze menni a változások terén: unchartedben is ahol mghalok 5méterről megpróbálhatom újra. Nulla izgalom van így sajnos. Kaland része még tetszik, meg a körítés se rossz, de talán nem véletlen,hogy a 2. rész első végigjátszásnál már kezdtem unni. Fél év múlva meg szimplán leálltam a felénél. Hiába, ahol nincs izgalom ott hamar meghal a játék.
Ennél a shiftnél csak trükközni kell, de nincs az a vad üldözés meg menekülés.
Az eladásokra azért kíváncsi leszek, de sztem pár százezernél már örülni lehet.
Hát ledöbbentünk azon az autós üldözéses fílingen amit árasztott. Újdonság volt az és talán az első ilyen komolyabb nyitott városos játékok közt.
A replay meg rátett egy lapáttal. Minden küldetést megszerkeszthetted (sajnso körülményesen) úgy mint egy film. Német OPM még egy külön rendezői versenyt is hirdetett aminek a nyereménye egy hollywoodi utazás volt. Na az ottani üldözés volt a lényeg a Driverben. Nem ez a szellemautózás.
Sajnos baromira nem találják meg az alapot azóta.
Az Assassins Creed 2-t se Skidrow törte fel, hanem egy csapat orosz. Ha jól emlékszem Dorminak hívták az egyiket. Ők gyűjtötték össze az összes szükséges kulcsot, amit később Skidrow szimplán ellopott.
IGAZI DRIVERBEN SOHA NEM VOLT ÉS NEM LEHET:
- Noost nitro, vagy turbo és egyéb idétlenségek
- Nincsenek giccses hudok, nyilak stb-k
- Nincsen motion blur
- Nincsen rázkódó,zoomoló kamera a sebesség függvényében
- Nincs ugrándozás kocsikba, lehet kiszállni pl mint a Driver2, és beszállni, ennyi bőven elég!
- Nem csak egy város kell, pont a hangulatát az adja meg, hogy városról városra akciózunk
- Nincsenek idétlet NFS törések benne, mikor őrbódékat viszek el egy karcolás nélkül a kocsival pl.
Ez a játék a sok ígérgetéssel ellentétben köszönő viszonyban sem lesz a régi Driverrel, lehet kamuzni, de ez már most látszik!
Ezzel nem tudom mit akarnak, mindig beégnek, és széttárt kézzel ülnek miért nem veszik, miért húzza le a sajtó a Drivert mikkor mekkora sorozat volt már ps1-n. Azért mert sose térnek vissza a gyökerekhez, holott állandóan ezzel jönnek minden új Driver játéknál, mégis mindig vmi hülye fejlesztői baromsággal telipakolt hulladékkal traktálják a népet, és majd megint nem értik miért lett bukás!
TÉRJENEK VISSZA A GYÖKEREKHEZ, és ne csak 25xre ígérjék, egyszer tényleg próbálják is ki!
Azt el lehet felejteni,hogy ez Driver. Az egész shift rendszer majdhogynem alap a játékban. Orrba szájba átülnek más kocsiba,hogy akadályozzák az üldözést, majd utánna vissz a sajátba. Személyes vélemény,hogy kitaláltak vmi baromságot és ezt eröltetik, hogy így kell majd játszani.
Ez nem lenne még talán érdekelne is, de még hozzáveszem,hogy ugyanott tart szegény reflection ahol a ps2 váltásnál is. PS1en csináltak két jó játékot. Aztán ps2re már nem tudták ezt megismételni. Se játékban, se grafikában. Na ez a mostani driver is talán premier szinten mozog, de nem 2011es-en.
Kár érte.
1 - Még a tavaly megjelent HAWX2-t se tudták feltörni, nem hinném, hogy ez máshogy lesz.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.