"A többi szín mind köcsög" - kezdte egy poénnal Antoine Thisdale, az új Deus Ex vezető designere, mielőtt belevágott igazi mondandójába, mely szerint a játék két fő színe, az arany és a fekete jelentenek valamit, és fontos részt képeznek a történetmesélésben. Ezek a reneszánsz színei.
Thisdale azonban elmonda, nem csak ezt a két színt láthatjuk majd az egész játékban, másodlagosként ott van még a vörös és a cián: "Ezek főként sci-fisebb, drámaibb hatást keltenek. Jól ismered ezeket a színeket, s segítenek átnavigálni a játékon, valamint a történetből is elárulnak majd részleteket."
Sokan kérdezték a fejlesztőket, hogy miért nem a kék a fő szín, mint az első Deus Exben. A fejlesztők szerint szükség volt a váltásra, s arra, hogy a saját játékukhoz kitalálják a saját színvilágot, ne pedig csak lemásolják az előzőt.
Valószínűleg mindenkinek feltűnt az eddigi Deus Ex: Human Revolution anyagokat nézegetve, hogy a játék erősen két színre fókuszál: ezek a fekete és az arany. A készítők most elmondják, hogy valójában nem színvakok, direkt polarizálják a játékot ennyire az árnyalatokkal.
Ez a fenti példa vezethetett mondjuk a teljes Assassin's Creed sci-fi történet megírásához is.
Persze megértem én, azért mégiscsak jobban hangzik hogy "Ezek e reneszáns színei" mint hogy " egy reklámtábla adta az ötletet. Kissé szokatlan első ránézésre (bétába belenéztem pár perc erejéig) de nagyon jól passzol a játék stílusához és hangulatához. Szerintem.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.