A bejelentés mellé csatolt egyetlen kép után most egy csokorra való látnivalóval szolgált a Relic a Company of Heroes 2-ből. A keleti front borzalmait hivatott átadni a játék, ahol a győzelem kulcsa nem az eszetlen erőben rejlik, hanem a taktikázásban. Ütős anyagnak néz ki.
Quinn Duffy, a játék direktora szerint a Company of Heroes 2 valódi, kidolgozott szereplőkre fókuszál - ők alkotják csapatunk tagjait, nem pedig agyatlan rabszolgákra, mint más RTS-ekben. Az oroszok oldalán játszva az lesz a feladatunk, hogy visszaverjük a német megszállókat az anyaföldről. A Vörös Hadsereg nem a technológiai fejlettségéről híres, inkább arról, hogy tömegesen képes szállítani a katonákat a frontra. Valós lőfegyverek hangját és viselkedését rögzítették a játékhoz, így minden eddiginél autentikusabb élményt nyújt majd 2013-ban.
Mint stratégia elsőrangú volt, bár hosszabb játék mindig azzal végződött, hogy a német játékos kihozott 3-4 Párduc-ot és mindent bedarált... Én mindig németekkel játszottam, úgyhogy ez nemigazán zavart.
Mint történelmi játék viszont egy jó nagy NULLA, különösen ha valaki Men of War-t is ismeri (Steam akció, 1300ft :P ), még az olyan alap dolgok, mint a járművek méretei is totálisan el vannak b*va.
a mai napig minden nap játszok az első részével online, a gépem kb 2008-as szintnek felel meg, vagy még annak sem, és simán elfut rajta. Egyébként a házak és az egységek kidolgozottabbak, maga a tűz, a fák és a terep nem változott, de engem nem is érdekel, mert ez az abszolút favorit játék nálam!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.